آیا هواوی قصد ورود به‌بازار کامپیوتر‌ها را دارد؟!

کمپانی هواوی یکی از شرکت‌هایی است که تاکنون توانسته محصولات بسیار خوبی را نظیر نکسوس 6P و هواوی Mate 8 روانه بازار کند و در این مدت نیز در اغلب اوقات شرایط رو به رشدی داشته است. گویا بلند پروازی‌های این شرکت ادامه دارد و بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، هواوی تصمیم دارد تا وارد بازار کامپیوتر‌ها شود.

huawei-logo-large-600x400

البته شایعات منتشر شده از سوی چین در این خصوص متناقض هستند. برخی خبر از این می‌دهند که محصول جدید این شرکت قابلیت بوت دوگانه با اندروید و ویندوز را خواهد داشت و برخی دیگر نیز معتقد هستند که هواوی یک کروم‌بوک را عرضه خواهد کرد.

در طول سال‌های گذشته کمپانی‌های زیادی تلاش کرده‌اند تا محصولاتی با قابلیت بوت دوگانه ارایه دهند که در این بین می‌توان به سامسونگ نیز اشاره کرد اما در واقع تلاش این کمپانی‌ها چندان نتیجه شگفت‌انگیزی نداشته است. در یکی از منابع این شایعه با نام YICAI به‌زبان چینی گفته شده است که محصول مذکور دستگاهی خواهد بود که در حقیقت کروم‌بوک است و از ویندوز نیز استفاده می‌کند. اما چون به‌زبان چینی بوده، دقیق منظورشان معلوم نیست و این خود تکه‌ای دیگر از پازل است.

در نگاه کلی هواوی تصمیم دارد کروم‌بوکی با سیستم عامل ویندوز عرضه سازد. البته این اولین محصولی نیست که از سیستم عامل کروم و ویندوز استفاده خواهد کرد و در CES 2016 کمپانی لنوو نیز محصولی به‌نام Thinkpad 13 را معرفی کرد که آن نیز از چنین قابلیتی بهره می‌برد. البته اگر محصول مذکور نسخه اندرویدی داشته باشد در این صورت شاید شاهد رابط کاربری هواوی با نام EMUI نیز باشیم.

شایعات حاکی از آن هستند که این محصول میت‌بوک (MateBook) نام خواهد داشت و پردازنده آن نیز ساخت اینتل خواهد بود. نظر شما در این خصوص چیست؟

1 در مورد “آیا هواوی قصد ورود به‌بازار کامپیوتر‌ها را دارد؟!”

  1. سلام من هواویی g6خریدم مرتب از شبکه خارج میشه تلفن رو خاموش روشن میکنم یهدقیقه درسته تا وقبی زنگ میزنی خوبه به محض اینکه ارتباط رو قطع میکنی از شبکه خارجمیشه چند بار هم بازیابی کارخانه رو انجام دادم درست نشد ..راهنمایی کنیدمتشکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH