یک مدل از گلکسی S7 با پردازنده اگزینوس 8890 در AnTuTu رویت شد

galaxy-s7

به احتمال زیاد سامسونگ در انتهای ماه آینده از نسل جدید پرچم‌دارانش رونمایی خواهد کرد، بنا بر سنت هرساله سامسونگ می‌توان این انتظار را داشت که رونمایی از پرچم‌داران جدید در نمایشگاه MWC در بارسلون انجام شود. تاکنون شایعات زیادی پیرامون گلکسی S7 منتشر شده است و به نظر می‌رسد سامسونگ امسال نیز هم‌چون سال گذشته از دو اسمارت‌فون به‌طور هم‌زمان رونمایی کند که گلکسی S7 و S7 Edge نام خواهند داشت، البته نسخه پلاس گلکسی S7 Edge نیز پس از مدتی به جمع اسمارت‌فون‌های سامسونگ ملحق خواهد شد.

مدتی از انتشار مشخصات گلکسی S7 Edge توسط AnTuTu می‌گذرد و حالا نوبت به نسخه اصلی یعنی گلکسی S7 رسیده تا مشخصاتش را به رخ بکشد؛ مطابق داده‌های این برنامه معروف گلکسی S7 که با کد SM-G930F شناخته می‌شود مجهز به نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 (QHD) خواهد بود؛ از دیگر مشخصات سوگلی آینده سامسونگ می‌توان به رم چهار گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. نکته جالب پیرامون مشخصات گلکسی S7 در این نسخه استفاده از پردازنده اگزینوس 8890 است که برخلاف شایعات قبلی خبری از اسنپدراگون 820 نخواهد بود، اگر چه احتمال می‌رود سامسونگ دو نسخه با دو پردازنده متفاوت را عرضه کند. این اسمارت‌فون از اندروید ورژن 6.0.1 استفاده کرده و رابط‌کاربری تاچ‌ویز زینت بخش محیط کاربری آن خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده توسط AnTuTu در صفحه رسمی این بنچمارک در شبکه اجتماعی Weibo قرار گرفته است بنابراین خبری از امتیاز اعطا شده به این اسمارت‌فون توسط این بنچمارک نخواهد بود، این مشخصات تا حد زیادی به شایعات گذشته پیرامون این اسمارت‌فون شبیه است و قطعا مربوط به یکی از پرچم‌داران سامسونگ در سال 2016 خواهد بود. در رابطه با طراحی این اسمارت‌فون، برخی شایعات می‌گویند بسیار شبیه به نوت 5 خواهد بود با این تفاوت که کوچک‌تر است، این به معنی استفاده دوباره سامسونگ از ترکیب شیشه و فلز در طراحی پرچم‌دارانش است. البته وجود دکمه سخت افزاری هوم نیز از پیش تایید شده بود. مسلما در روزهای آینده بازهم شاهد اطلاعات بیشتری از این محصول خواهیم بود. نظر شما در رابطه با گلکسی S7 چیست؟!

1 در مورد “یک مدل از گلکسی S7 با پردازنده اگزینوس 8890 در AnTuTu رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH