تبلت هوشمند ایسوس مجهز به پردازنده اتم

ASUS_VivoTab_Smart_with_TranSleeve_Keyboard_b

هم‌زمان با آغاز نمایشگاه CES 2013 کمپانی ایسوس از تبلت 10.1 اینچی VivoTab Smart مجهز به صفحه نمایش HD با سیستم عامل ویندوز هشت  و با قیمتی به صرفه و قابل قبول برای استفاده در امور روزمره و بازی رونمایی کرد. این تبلت سبک وزن و باریک از پردازنده‌های دو هسته‌ای اتم استفاده کرده و به طور کامل با سیستم عامل ویندوز هشت سازگار است.

تلبت VivoTab Smart با ضخامت 9.7 میلی‌متر و وزن 580 گرم مجهز به صفحه نمایش با پانل IPS و دقت تصویر 768×1366 پیکسل بوده و زاویه دید گسترده‌ای دارد. این صفحه نمایش از قابلیت  لمس 5 انگشت به صورت هم‌زمان و از قابلیت‌های لمسی ویندوز هشت نیز به خوبی پشتیبانی می‌نماید. صفحه کلید TranSleeve طراحی شده برای این تبلت نیز نقش کاور، صفحه کلید و پایه را ایفا می‌کند.

پردازنده دو هسته‌ای اتم مدل Z2760 به کار گرفته شده در این تبلت کارایی و قدرت پردازش لازم برای انجام امور محول شده به آن را فراهم می‌سازد. عمر باتری آن نیز با یک بار شارژ به 9.5 ساعت می‌رسد. دوربین هشت مگا پیکسلی تعبیه شده در پشت این تبلت می‌تواند با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کرده و دوربین دو مگاپیکسلی جلوی آن نیز برای گفتگوی ویدئویی به کار گرفته می‌شود. در بخش صدا نیز از فناوری Asus SonicMaster استفاده شده است تا تجربه صوتی این تبلت به سطحی بالاتر از دیگر رقبا ارتقا یابد.

6 در مورد “تبلت هوشمند ایسوس مجهز به پردازنده اتم”

  1. باسلام و عرض خسته نباشید آقا پیمان می خواستم بدونم که تبلت اینفینیتی ایسوس مدل سیم کارت خورش به بازار ایران میاد؟اگه میاد کی میاد؟

    1. پیمان گل‌کار

      اطلاع دقیقی ندارم اما فکر نمی‌کنم به محصولات ایسوس چیز جدیدی در حال حاضر اضافه بشه زیرا این شرک تمرکزش را هم بر روی ویندوز ۸ فعلا گذاشته

    1. پیمان گل‌کار

      سیستم عامل‌های این تبلت‌ها با همدیگر فرق می‌کند و در یک رده برای مقایسه قرار ندارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH