ساخت یک کالسکه بچه که خودش حرکت می‌کند

1453243429_stroller-smartbe-baby-mother-parentتوجه به تکنولوژی‌های دوست‌دار والدین باعث شده‌ است تا حامیان مالی آن را برای ساخت وسیله جدید ترغیب کند. کالسکه Smartbe، کالسکه هوشمندی‌ است که با موتور قرار گرفته در آن می‌تواند بدون تماس فرد با آن، رو به جلو حرکت نماید. این دستگاه می‌تواند مسیرهای سربالایی را هنگامی که شما درحال خرید یا راه رفتن هستید، به راحتی طی کند.

علاوه بر این، این کالسکه تاشو می‌تواند برای اجرای موسیقی، شارژ باتری و گرم کردن بطری کودک نیز استفاده شود.

درهنگام نوشتن این مطلب تنها ۳ حامی برای این طرح، مبلغ 1059 دلار را درنظر گرفته‌اند که مبلغ نهایی برای آن باید به 80هزار دلار برسد.

1453243359_smart-be-stroller-mom-newبا توجه به ویژگی‌های خوب این وسیله قیمت بالای آن تعجب‌‌آور نیست. قیمت اولیه این دستگاه (که قابلیت حرکت خودکار ندارد) 399 دلار و برای مدل کامل‌ آن 2700 دلار درنظر گرفته شده‌است. انتظار می‌رود که این وسیله تا آپریل 2017 رونمایی شود.

حمل نوزاد به‌وسیله این کالسکه موجب انواع نگرانی‌های ایمنی می‌گردد، اما تیم SmartBe برای حفظ امنیت کودک در استفاده از آن تدابیری اندیشیده‌ است. این گروه با استفاده از یک «بند متوقف‌کننده» (همانند مدلی که برای دستگاه‌های تردمیل استفاده می‌شود)، در تمام مدت به مچ دست والد متصل می‌گردد. درصورت حرکت بی‌موقع کالسکه، با کشیدن این بند می‌توان آن را متوقف کرد.

کمپین ایجاد شده برای شرکت تولید کننده این وسیله، تمامی مقررات ایمنی ایالات متحده و اروپا را کسب نموده‌ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH