آموزش برنامه پینترست: عکس‌هایت را پونز بزن!

اگر در جستجوی ایده‌ای خوب برای چیدمان میزکاری و یا مدیریت طراحی‌های خود می‌گردید، ما به شما Pinterest را پیشنهاد می‌دهیم. Pinterest شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری تصاویر شماست و به شما امکان ایجاد آلبوم اختصاصی تصاویرتان را می‌دهد. این سایت برای دسترسی بهتر کاربران، اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید و آی‌اواس را ارائه کرده‌ است که در اینجا به بررسی نسخه اندوریدی این سرویس می‌پردازیم.

1نرم‌افزار طراحی شده برای این سایت بسیار سریع و کاربرپسند است و هرکسی که با آن کار کرده، گواهی این موضوع را می‌دهد. به محض شروع برنامه و ورود به حساب کاربری، شما با همان محتوای آشنای قرار گرفته روی صفحه اصلی سایت مواجه می‌شوید. با کشیدن صفحه به سمت راست دسته بندی‌ها/ جستجو، و با حرکت صفحه به چپ داشبورد برنامه نمایان می‌شود.

nexusae0_Screenshot_2012-08-15-15-22-40_thumb nexusae0_Screenshot_2012-08-15-15-22-24_thumb nexusae0_Screenshot_2012-08-15-15-22-03_thumb

 

در داشبورد، شما می توانید “اخبار” خود را ببینید (اطلاعیه ها را بخوانید)، و فالوورهای‌تان را مدیریت کنید. در سمت راست نام / نام کاربری شما، منوی تنظیمات را می‌بینید، که در مقایسه با همتای تحت‌وب تنظیمات کمتری را شامل می‌شود.

صفحه جستجو/ دسته‌ها به راحتی قابل استفاده است و هر کس که با برنامه‌های مشابه کارکرده باشد، مشکلی از این بابت ندارد. پس از جستجو برای یک تصویر، تمام گزینه های نام‌آشنا شامل: pins, boards, and people وجود دارند. در طراحی این نرم افزار از قالب بسیار خوب Holo استفاده شده است، شما می توانید بین موضوعات گفته شده به ‌راحتی جابه جا شوید. این برنامه مشابه آنچه که در سایت وجود دارد، قالب قرمز و سفید را به همان شکل حفظ کرده و این حس بهتری را برای تجربه کاربران سایت فراهم می‌کند.

nexusae0_Screenshot_2012-08-15-15-56-49_thumb nexusae0_Screenshot_2012-08-15-15-58-35_thumb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با ضربه روی هر تصویر، عکس باز می شود و گزینه هایی برای repin (پونزکردن مجدد)،پسندیدن، و یا درج نظر برای تصویر در پایین صفحه ، به‌همراه دکمه منو در سمت راست آن، قرار گرفته‌اند. شما می توانید تصاویر را از طریق منوی رایج Share به اشتراک بگذارید، تصاویر را در حافظه داخلی ذخیره کنید، یا درصورت مشاهده تخلف پین‌شده‌ها، آن‌ها را گزارش کنید.

nexusae0_Screenshot_2012-08-15-15-57-32_thumb nexusae0_Screenshot_2012-08-15-15-57-51_thumb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از موارد قابل توجه برنامه این است که، هنگامی که تصویری را پونز می‌کنید، شما را به صفحه‌اصلی جستجو با آخرین نتایج منتقل می‌کند. درمقابل، وب‌سایت این سرویس تنها پس از پونز‌کردن تصاویر، پیام موفقیت‌آمیز بودن آن را نشان می‌دهد. گزینه‌های “like” و “comment” در این برنامه، مشابه سایر برنامه‌هاست و از توضیح آن صرف ‌نظر می‌کنیم.

نکته بسیار عالی دیگر در این برنامه، سازگاری با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش است. در تست‌های انجام شده، در Nexus 7 و در حالت نمایش عمودی، نتایج جستجو در 3ستون، و درحالت افقی در4ستون، به نمایش در می‌آیند و یا در صفحه‌نمایش 10 اینچی TF700 اولویت با نمایش افقی بوده و نمایش 5ستونه درآن انجام می‌شود.

1 2 3

 

 

 

 

 

 

 

از راست به چپ: Galaxy Nexus, Nexus 7, ASUS TF700

درمجموع، کار با Pinterest فوق‌العاده است. روشن است که توسعه دهندگان توجه بسیار دقیقی در استفاده از دستورالعمل‌های طراحی اندروید داشته‌اند، و در عین‌حال همان نگاه و احساس سایت Pinterest را نیز حفظ کرده‌اند. به‌علاوه، آن‌ها این اطمینان را به شما داده‌اند تا برنامه را روی انواع صفحه‌نمایش با رزولوشن‌های گوناگون و بدون تغییر رابط کاربری اجرا کنید.

bazar-logo

27 در مورد “آموزش برنامه پینترست: عکس‌هایت را پونز بزن!”

  1. موسی الرضاصادقی

    سلام: خوشحالم که این شبکه اجتماعی باحال را پیدا ونصب کردم.ولی حیف و صد حیف که به زبان فارسی ترجمه نشده است.وبرای کسانی همچون بنده دسترسی. به مطالب و گیف ها فهم آنها بسیاردشوار است. لطفا تدابیری دراین خصوص بیاندیشید.
    باسپاس فراوان.

    2
    7
  2. سلام امکان داره نحوه ذخیره کردن عکس رو در برنامه
    پینترست توضیح بدین، البته ورژن جدید خیلی سخت کرده ذخیرهکردن تصاویرو

    2
    8
  3. توی ایران فثط تلگرام !
    ۱۰۰۰ سال از دنیا دوریم چون ارتباطاتمان صفر است و بشر تنها با دلیل ارتباطاتش قادر به پیشرفت و تمایز با سایر موجودات است

    1
    3
  4. مدتها قبل در برنامه پینرست عضو بودم قاطی کرد،حالا میخواستم دوباره عضو بشم اکانت قبل میاد و پسورد و ایمیل و قبول نمیکنه باید چه کار کنم؟

  5. و البته در پایان باید گفت که این شبکه اجتماعی نیز مانند انبوهی از دیگر شبکه های مشابه، در این مرز پر گهر فیلتـر می باشد.

    7
    13
    1. سلام میتونم بپرسم چرا نمیشه تو این برنامه gif ها رو ذخیره کرد؟ وقتی سِیو رو میزنم فقط عکسش ذخیره میشه….خودِ gif لود نمیشه…خواهش میکنم راهنماییم کنید

      1
      12
      1. ضمن سلام وخسته نباشید سوال بنده هم همینه خواهس میکنم راهنمابی فرمایید باسپاس وقدردانی.
        چرا نمیشه تو این برنامه gif ها رو ذخیره کرد؟ وقتی سِیو رو میزنم فقط عکسش ذخیره میشه….خودِ gif لود نمیشه…خواهش میکنم راهنماییم کنید

        2
        9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH