5 دلیل برای آنکه گوشی ال‌جی V10 را بخریم!

LG-V10-is-introduced-(1)چندی پیش بود که ال‌جی رسما V10 را معرفی کرد. این محصول نوآورانه که در زمینه دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، نمایشگری 5.7 اینچی داشته که وضوح QHD را ارایه می‌دهد و 4 گیگابایت حافظه رم و اسنپدراگون 808 آن را یاری می‌کند. حال، در این مطلب قصد داریم تا ۵ دلیل برایتان بیاوریم که بدانید چرا این گوشی، می‌تواند ارزش خریدن داشته باشد.

بررسی تخصصی ال‌جی V10

۱- طراحی زیبا و بدنه مستحکم

lg v10 4

به عقیده بسیاری، ال‌جی در تولید پرچم‌دارانش نهایت ظرافت را به خرج می‌دهد و همیشه محصولاتی زیبا را تولید می‌کند. V10 نیز از این قضیه مستثنا نیست چرا که این بار شاهد نوار فلزی دور تا دور دستگاه و مانند گذشته استفاده از دکمه‌ها در پشت هستیم. در کنار زیبایی که شاهد آن هستیم، ال‌جی اغلب بخش‌های این اسمارت فون را از فلز ضد زنگ ساخته که یک نوع حالت ارتجاعی دارد و کمپانی تولید کننده اعلام کرده که تاحدودی در برابر ضربه و شوک مقاوم است و می‌‌تواند در سقوط از ارتفاع 48 اینچی جان سالم به در ببرد. بنابراین اگر یک گوشی با ظاهری متفاوت از سایر محصولات می‌خواهید که بر کیفیت و استحکامش ببالید، V10 یکی از بهترین گزینه‌هاست.

۲- نمایشگر با کیفیت و وجود نمایشگر ثانویه

lg v10 7

همانطور که ‌می‌دانید، ال‌جی V10 دو نمایشگر دارد که یکی از آن‌ها نمایشگر اصلی بوده و نمایشگر دیگر دستگاه نیز در بالای آن قرار گرفته است. مهم‌ترین وجه تمایز و شاید دلیل اصلی سر و صدای V10 را بتوان همین حضور نمایشگر دوم دانست، جایی که کاربران از طریق آن می‌توانند کار‌های متفاوتی را نظیر دسترسی سریع‌تر به اپلیکیشن‌ها و… انجام دهد. البته قابلیت‌های شخصی سازی و قرار دادن اپلیکیشن‌های دلخواه و یا متنی که با نام امضا شناخته می‌شود نیز در دل این نمایشگر باریک وجود دارد.

نمایشگر اصلی V10 یک نمونه 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD است که کیفیتی عالی دارد. خوانایی نمایشگر در زیر نور آفتاب نیز قابل قبول بوده و در کل از نظر نمایشگر، هیچ ایرادی نمی‌توان به این محصول گرفت.

۳- دوربین‌هایی که بی‌نظیر هستند

LG V10 Hands On (5)

ال‌جی در V10 از قابلیت‌های پیشرفته‌ای در زمینه دوربین بهره گرفته است؛ در بخش جلویی این دستگاه شاهد دو دوربین هستیم که هر دو 5 مگاپیکسلی هستند و کاربران از طریق آن‌ها می‌توانند سلفی‌هایی با زاویه دید گسترده (120 درجه) ثبت کنند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب تعبیه شده است که به‌دلیل وجود دیافراگم  f/1.8 می‌تواند 80 درصد نور بیشتری را در محیط‌های تاریک جذب کند. نرم‌افزار دوربین نیز نسبت به ال‌جی G4 بهبود داشته و اکنون امکان انتخاب بهترین ISO، میزان سفیدی و فوکوس در حالت فیلم برداری 4K نیز به V10 اضافه شده است. لرزش‌گیر اپتیکال این محصول نیز ارتقای چشمگیری داشته و هرکاربری را راضی می‌کند. در کنار آن، فلاش دوگانه LED نیز بر روی V10 به کار گرفته شده است. بنابراین، V10 باید هم یک گوشی مناسب برای عکاسی باشد و تصاویر آن در شب و روز با دوربین پشتی و دوربین جلوی آن، شما را بسیار خشنود خواهد کرد.

۴- عملکرد روان در کنار امنیت بالا

lg v10 9

از پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده می‌کند که شش هسته دارد و 4 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 نیز برای آن اختصاص داده شده است و حافظه داخلی هم 64 گیگابایتی است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی تا 2 ترابایت وجود دارد. ال‌جی به خوبی از پس هماهنگ کردن این سخت‌افزار با رابط کاربری و برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی بر آمده و شاهد هیچ لگ یا کندی بر روی آن نیستیم و تمام این مجموعه، عملکردی روان را برای کاربر می‌سازند و شاهد لگ و کندی روی دستگاه نیستیم.

نکته مثبت دیگر این فبلت، تعبیه سنسور اثر انگشت است؛ جایی که پس از چندین شرکت، ال‌جی نیز به استفاده از این حسگر مهم وادار شد تا با قرار دادن آن در پشت دستگاه، امنیتش را تضمین کند. در هنگام باز کردن قفل، حساسیت این سنسور مناسب بوده و عملکرد روانی را ارائه می‌دهد.

۵- باتری قابل تعویض و درگاه میکرو اس‌دی در کنار مادون قرمز

lg v10 23

این روزها، بسیاری از شرکت‌ها برخی از قابلیت‌های کلیدی را بنا به دلایلی حذف کرده‌اند اما ال‌جی با حفظ سنت قدیمی خود، در این محصول باتری قابل تعویض قرار داده، درگاه میکرو اس‌دی تعبیه کرده و مجددا از مادون قرمز استفاده کرده است. به لطف این سه قابلیت کلیدی، نگرانی‌های شما در رابطه با شارژ باتری و کمبود حافظه کم شده و به راحتی قادر به کنترل لوازم خود خواهید بود.

19 در مورد “5 دلیل برای آنکه گوشی ال‌جی V10 را بخریم!”

  1. واقعا v10 گوشی لوکس و فوق العاده ای هست دوربینش خیلی عالی و نویز کمتری نسبت به نوت ۵ داره، هر دو در کنار هم تست کردم،در عوض صفحه نمایش گوشی کیفیت کمتری نسبت به نوت داره، به شخصه جنس بدنه رو خیلی پسنندیدم اما ظرافت نوت خیلی بیشتر بود در طراحی،رابط کاربری مثل نسخه های قبلی تاچ ویز سنگین اما زیبا هست ولی رابط نوت بیشتر پسندیدم در این مورد،در دوربین سلفی شکی در برتری v10 نبود و در قسمت اسپیکر،بلندی و کیفیت صدا v10 بیشتر بود،صفحه نمایش دوم خیلی جالب بود اما به نظرم در سمت دیگه قلم spen نوت واقعا عالی و کار کردن باهاش بی نظیر بوده به ویژه ویژگی اکشن ممو،در قسمت حافظه و باطری این v10 بود که سربلند بوده، در کل انتخاب بین این دو گوشی و دو گوشی xperia z5 prmum و Galaxy s6 edge plus خیلی سخت هست

  2. سونی ک جای خودشو داره اما این مدل الجی واقعا بدل میشینه خدایش از هرنظر ک بگی خوب رعایت کرده این گوشیو باید تو دست گرفت تا بفهمی چیه منکه پسندمه

  3. وقتی z5premium هست چرا آ م v10 بخره؟
    برتری z5premium به v10
    1-صفحه نمایش با کیفیت تر
    2-باتری بهتر
    3-دوربین بهتر
    4-پردازنده قویتر
    5-ضدآب و گردوغبار
    6-بدنه با کیفیت تر
    7-رم 3گیگ ddr4 که عملکردش به مراتب از 4گیگ ddr3 در v10 بهتره
    8-طراحی زیباتر
    9-پشتیبانی بهتر سونی درآپدیتها
    10-دوربین سلفی بهتر
    11-ضخامت کمتر
    تا وقتی محصولی فوق بی نقص مثل z5premium هست که نمیشه چیز دیگه ای خرید

    1. مهدی خرسندی

      دوست عزیز، باتری قابل تعویض و درگاه میکرو اس‌دی در کنار مادون قرمز این روزها توی محصولات زیادی دیده نمی‌شن و تک تکشون هم کاربردی هستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH