سامسونگ گلکسی A9 Pro محصولی جدید و قدرتمند!

سامسونگ به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن اعلام داشته در حال کار بر روی اسمارت فون‌های غول پیکری است. طبق اعلام یکی از سایت‌های وابسته به این کمپانی، گوشی Galaxy A9 Pro احتمالا یکی از این اسمارت فون‌های غول پیکر خواهد بود.

با اینکه هنوز به طور رسمی هیچ مشخصاتی از این محصول مشخص نشده اما این دستگاه که فعلا با نام SM-A9100 شناخته می‌شود احتمالا نسخه پیشرفته Galaxy A9 است که پیش از این توسط سامسونگ رسما معرفی شده بود.

Samsung-Galaxy-A9-Pro-01

نسخه اصلی A9 یعنی SM-A9000 یک اسمارت فون 6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی است که از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 652 بهره می‌برد. پس احتمالا A9 Pro با همین نمایشگر اما وضوح و چگالی پیکسلی بالاتری عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که انتخاب وضوح 1440 در 2560 پیکسل برای یک اسمارت فون 6 اینچی می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه بوده که در کنار پردازنده‌ای پر قدرت نقش پرچم‌داری واقعی را در بازار داشته باشد.

گلکسی A9 Pro به احتمال بسیار زیاد با اندروید 6 عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که A9 همراه با اندروید کمی قدیمی لالی پاپ توسط این کمپانی کره‌ای عرضه شد. هرچند به احتمال بسیار زیاد این نسخه به اندروید مارشمالو به‌روز رسانی می‌شود.

به‌هرحال سامسونگ به طور رسمی اقدام به فروش Galaxy A9 با قیمت تقریبی 490 دلار فقط در کشور چین نموده و سام موبایل اعلام کرده است که نسخه پیشرفته یعنی A9 Pro نیز برای همین بازار تهیه خواهد شد. بنابراین نیازی نیست که بگوییم سامسونگ فعلا هیچ برنامه‌ای برای عرضه این اسمارت فون در دیگر نقاط دنیا ندارد.

به زودی خبرهای بیشتری از این اسمارت فون پر قدرت و غول پیکر خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH