اولین تصویر واقعی از پنل جلویی گلکسی S7 به همراه ماژول دوربین سلفی منتشر شد

Galaxy S7

اگر تاریخ رونمایی از گلکسی S7 روز 21 فوریه باشد، به این معنی است که در کمتر از یک ماه آینده می‌توانید شاهد رونمایی سامسونگ از نسل جدید پرچم دارانش باشیم. به‌تازگی وب‌سایت GsmArena چند تصویر از خط تولید گلکسی S7 را منتشر کرده که پنل جلویی این تلفن‌همراه را به همراه ماژول‌های دوربین سلفی نشان می‌دهد.

Galaxy S7 (2)

تصویر منتشر شده از دوربین‌های جلوی این محصول دو عبارت SM-G930F و R05 را نشان می‌دهد، اولین عبارت که مربوط به نسخه محلی بودن است که با نام F شناخته می‌شود پس این محصول نسخه جهانی نخواهد بود اما دومین عبارت می‌تواند به معنی تعداد ماژول‌ها باشد؛ به عنوان مثال در این گوشی پنج  ماژول به کار رفته است.

در تصویر بعدی به وضوح می توانیم شمایل گلکسی S7 را مشاهده کنیم، البته این تصویر در خط تولید ثبت شده اما باز هم می‌توان طرح کلی گلکسی S7 را فهمید، با وجود این‌که روی برند تجاری این تلفن‌همراه برچسب خورده است اما از جای‌گیری اجزا و وجود کلید سخت‌افزاری خانه و دکمه‌های خازنی زیر دستگاه می‌توان دریافت که این محصول حتما از تولیدات سامسونگ خواهد بود؛ نکته جالب این است که این تصویر توسط یک اچ‌تی‌سی به ثبت رسیده است.

2 در مورد “اولین تصویر واقعی از پنل جلویی گلکسی S7 به همراه ماژول دوربین سلفی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH