با نرم‌افزار سلفی مایکروسافت، عکس‌های آی‌فون را به اشتراک بگذارید

ITRESAN-11-1394 (17)شاید اگر به 20 سال پیش نگاه بیندازیم، گرفتن عکس سلفی تنها یک شوخی به نظر می‌رسید که فقط مستر بین در شوخی‌های خود به‌عنوان نمادی از یک فرد ساده‌لوح، دائما در حال گرفتن از خود بود. با این‌وجود امروزه عکس سلفی بیشتر از هر نوع دیگری از عکس گرفتن، در میان کاربران سیستم‌های مجهز به عکاسی رواج یافته است. این فرایند به نحوی چشم‌گیر است که حتی شرکتی مانند مایکروسافت، برای پلتفرم رقیب خود یعنی شرکت اپل نیز اقدام به ارایه نرم‌افزارهایی ازاین‌دست می‌کند.

شرکت مایکروسافت که چندی پیش نرم‌افزار سلفی خود را برای سیستم عامل iOS منتشر کرده بود، به علت دشواری کار کردن با این نرم‌افزار در زمینه انتشار تصاویر و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، اقدام به بهینه‌سازی این اپلیکیشن نموده و آن با امکاناتی بهتر و رابط کاربری بهینه‌سازی شده، دوباره عرضه کرد.

این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا از خودشان سلفی گرفته و با کمک امکانات داخلی برنامه، عکس به‌دست‌آمده را بهینه‌سازی و ویرایش کنند. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که تصاویر سلفی بسیار زیبایی توسط افراد به ثبت برسد ولی مشکل اصلی این برنامه در عدم امکان اشتراک‌گذاری آسان عکس‌های برداشت شده بود.

در اصلاحات وارد شده به برنامه، گزینه‌ای برای ارسال مستقیم عکس برداشت شده به فیس‌بوک در رابط کاربری افزوده شده است. هم‌چنین این برنامه امکان اشتراک عکس گرفته شده در سیستم اشتراک‌گذاری iOS را نیز در خود دارد.

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که این نرم‌افزار را به پلتفرم‌های جدید نیز انتقال خواهد داد ولی هنوز معلوم نیست که مقاصد بعدی این برنامه، کدام موارد باشند. به‌صورت بدیهی می‌توان ویندوزفون را به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی این نرم‌افزار دانست و در کنار آن نیز تعداد کاربران اندروید می‌تواند موجب شود تا این سیستم عامل در لیست اهداف مایکروسافت جای داشته باشد ولی هنوز هیچ قطعیتی دراین‌باره وجود نداشته و همه‌ این موارد، در‌حد شایعه هستند.

1 در مورد “با نرم‌افزار سلفی مایکروسافت، عکس‌های آی‌فون را به اشتراک بگذارید”

  1. اپلیکیشن سلفی کمپانی لاین که اسمش B612 هست هم خیلی عالیه اونم مخصوص سلفیه و کلی میتونی سلفیاتو خوشگل کنی و ادیتشون کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH