انتشار تصاویری جدید از ال‌جی G5

lg-g5-case-635x453

در انتهای ماه ژانویه هستیم و این یعنی باید خود را برای رونمایی از پرچم‌داران اندرویدی آماده کنیم، یکی از دستگاه‌هایی که همه ما انتظار رونمایی از آن را می‌کشیم، گلکسی S7 سامسونگ است. این اسمارت‌فون پس از معرفی آیفون 6S تبدیل به یکی از اصلی‌ترین اخبار دنیای فناوری شده و تاکنون خبرها و شایعات زیادی از آن منتشر شده است. البته تولیدکنندگان دیگر نیز قرار است پرچم‌داران خود را طی روزها و یا ماه‌های آینده معرفی کنند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ال‌جی G5 است. دستگاهی که قرار است با تغییراتی بسیار زیاد نسبت به نسل پیشین معرفی شود.

LGG5Case1

به تازگی تصویری از ال‌جی G5 منتشر شده که این تلفن‌همراه را با دوربینی دوگانه به نمایش کشیده است، این تصویر G5 را درون کیس محافظ نشان می‌دهد اما وجود دوربین دوگانه کاملا مشهود است، البته اتفاق افتادن این امر برای ال‌جی چندان تعجب‌آور نیست زیرا این کمپانی هرساله تلاش زیادی برای بهبود دوربین اسمارت‌فون‌هایش می‌کند.

در رابطه با دیگر جزئیات این دستگاه به‌نظر می‌رسد G5 دکمه پاور و حسگر اثر انگشت را با یک‌دیگر ترکیب کرده است و البته برای اولین بار در یکی از پرچم‌داران ال‌جی شاهد مهاجرت دکمه‌های کنترل صدا به بخش کناری دستگاه هستیم.

پورت USB نوع C و میکروفون دستگاه در بخش زیرین G5 قرار گرفته‌اند و سوکت 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در بخش بالایی دستگاه است. به علت وجود کیس روی گوشی نمی‌توان دیگر جزئیات را به‌خوبی مشاهده کرد اما بازهم انتشار یک تصویر از پرچم‌دار ال‌جی در حالی که تمامی سایت‌ها درگیر گلکسی S7 سامسونگ هستند، بسیار امید بخش است.

انتظار داریمکه ال‌جی G5 به پردازنده اسنپدراگون 820 در کنار 4 گیگابایت رم مجهز شود.

lgg5gsdg lgg5speakergrill-635x128

3 در مورد “انتشار تصاویری جدید از ال‌جی G5”

  1. چی اچ تی سی؟جوک سال خخخ،سری وان که کپ همن همشون، از m7 تا…… با یه جابجایی دوربین بهترین طراحی داره یا بازل کل دستگاه که واقعا زمختش کرده،یا کپی از رو ایفون 6 باز صد رحمت تولید کننده های چینی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH