۵ نکته مهم که در حمله با دراگون در بازی کلش آف کلنز بایستی بدانید

Attack-Swith dragon

بایستی این روزها، کلش آف کلنز را بی‌تردید محبوب‌ترین بازی آنلاین موبایلی در کشورمان دانست که هوادارن آن حتی میلیونی شده‌اند و کم‌تر کسی را می‌توان یافت که به بازی با موبایل علاقه داشته باشد و با عنوان کلش آف کلنز آشنا نباشد.

حال در این مقاله قصد داریم تا به شما ۵ نکته مهم در هنگام حمله با دراگون (اژدها) را بازگو کنیم، ترکیبی که بسیاری از بازیکن‌ها در وارها و برای تخریب دهکده دشمن از آن استفاده می‌کنند. پس اگر شما هم یک طرفدار کلش هستید و می‌خواهید که بهترین نتیجه را از حمله با دراگون‌ها در هنگام وار برای خودتان و کلن‌تان به‌دست بیاورید، حتما به این ۵ نکته توجه کنید. البته توجه داشته باشید که این آموزش بیشتر از همه برای تاون هال لول ۹ و تا حدی هم ۸ مناسب است.

۱- بهترین اسپل‌ها برای حمله با دراگون

lightening-spell-thumb

این نکته در وهله اول ارتباط زیادی با نقشه حریف‌تان و لول خانه مرکزی شما دارد اما اگر دارای تاون هال لول ۹ هستید، قادرید که با خود ۴ تا اسپل رعد (آبی) به همراه یک دارک اسپل زلزله ببرید و همچنین یک اسپل زلزله دیگر را نیز به صورت کمکی از هم کلنی‌های خودتان دریافت کنید. با این روش، شما قادر هستید تا ۲ تا از ایردیفنس‌های حریف که خطرناک‌ترین وسیله دفاعی وی هستند را از بین ببرید. به این ترتیب کارتان برای تخریب دهکده مقابل تا حد زیادی راحت می‌شود. اما اگر تاون هال شما از لول ۹ پایین‌تر است و البته حریف‌تان هم بدین خاطر نقشه ساده‌تری دارد، می‌توانید در ترکیب قبلی یک اسپل خشم (بنفش) را جایگزین یکی از رعدها بکنید.

۲- از کجا حمله ور شوم؟

maxresdefault

همیشه بهترین مسیر برای حمله، نزدیک‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به ایر دیفنس‌ها است. در واقع شما بایستی در ابتدا تلاش خودتان را بکنید که دراگون‌ها را خیلی سریع به این وسایل دفاعی خطرناک رسانده و نابودشان کنید، وگرنه اگر به آن‌ها زمان بدهید، به سرعت دراگون‌های شما را از بین می‌برند. پس همیشه از سمتی حمله‌ور شوید که به ایر دیفنس‌ها نزدیک‌تر است.

۳- چه نیروی کمکی ببرم؟

clash-of-clans-lava-hound

این موضوع ارتباط مستقیمی با جای‌گیری ایردیفنس‌ها دارد. اگر دیدید که آن‌ها نزدیک به حاشیه نقشه جاسازی شده‌اند، می‌توانید با استفاده از هوگ (ترجیحا لول آخر) و با یک حمله حساب شده، یکی از آن‌ها را نابود کنید. اما اگر ایر دیفنس در عمق نقشه حریف قرار داشت، بسته به ظرفیت کلن خودتان، از لاواهوند و یا یک دراگون اضافه کمک بگیرید.

۴- کینگ و کویین را چه کنم؟

king-and-queen

با توجه به آنکه در حمله فول دراگ تنها نیروهای زمینی‌تان کینگ و کویین خواهد بود، پس بایستی از آن‌ها به شکلی استفاده کنید که بیشترین کمک را به عملکرد دراگون‌ها انجام دهند. اگر با استفاده از آن‌ها می‌توانید یکی از ایردیفنس‌ها را نابود کنید، اولویت را به این امر بدهید، در غیر این صورت سعی کنید کینگ و کویین را ابتدا و قبل از رها سازی دراگون‌ها، برای پاک سازی مسیر حرکت دراگون‌ها رها کنید. یعنی یکی را در سمت راست مسیر اصلی و دیگری را در سمت چپ مسیر آزاد نمایید تا در حد امکان، آیتم‌هایی که می‌تواند دراگون‌ها را از مسیر حرکت مرکزی منحرف کرده و وقت‌شان را به صورت بیهوده و برای نابودسازی آن‌ها هدر بدهند، از بین ببرید.

۵- کدام لول بهترین است؟

dragon-levels

در این شک نداشته باشید که فقط با دراگون مکس باید حمله کنید. البته منظور بالاترین لول بسته به تاون هال شماست که به عنوان مثال برای تاون هال ۹ لول دراگون شما بایستی ۴ و در تاون هال ۸ دراگون لول ۳ باشد. اگر هنوز اژدهای شما به این سطح نرسیده است و قصد دارید یک دهکده با قدرت برابر را در وار شکست دهید، ابتدا کمی تامل کنید چرا که ریسک حمله و شکست شما تا حد زیادی بالا خواهد رفت. همچنین از هم کلنی‌های خود بخواهید که بهترین نیروی کمکی با بالاترین لول به شما بدهند چرا که نقش زیادی در پیروزی شما خواهد داشت.

 

3 در مورد “۵ نکته مهم که در حمله با دراگون در بازی کلش آف کلنز بایستی بدانید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH