۱۰۰ میلیون Galaxy S، آماری جدید از سامسونگ

Samsung-Galaxy-S-Series-100-million1

بی‌تردید می‌توان سری کهکشانی سامسونگ را موفق‌ترین رده محصولات این سازنده کره‌ای تا به امروز داسنت، جایی که گوشی‌های گلکسی در سری اس، به کمک سیستم عامل اندروید موفق به خلق رکورد جدیدی شده‌اند. طبق برآوردها، از زمان تولید نخستین گوشی این سری یعنی گلکسی اس در حدود دو سال و نیم پیش، تا به امروز بالغ بر ۱۰۰ میلیون گوشی از این رده به سرتاسر دنیا عرضه شده که نشان از فروش بسیار بالای محصولات آن دارد.

پرچمدار موفقیت در این رده را می‌توان گلکسی اس ۳ سامسونگ دانست که در طی ۷ ماه عرضه، توانسته به رکورد ۴۰ میلیون دستگاه برسد و البته گلکسی اس ۲ با همین رقم فروش اما در طی مدت زمانی حدود ۲ سال، موفقیت‌های این رده را تکمیل کرده‌ است.

از هم اکنون نگاه‌های بسیاری به ورود گلکسی اس ۴ دوخته شده تا ببینند آیا این مدل روند موفقیت‌های این سری را ادامه خواهد داد؟ شاید هم رکوردی جدید در رده کهکشانی‌ها توسط آن ثبت شود.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

5 در مورد “۱۰۰ میلیون Galaxy S، آماری جدید از سامسونگ”

  1. محمد حسین مالک اژدری

    با سلام در جواب علی اقا بی زحمت چیزی نمیدونی چیزی نگو از شما اقا پیمان هم تشکر میکنم

  2. salam, bebakhshid be nazarere shoma behtarin ja baraye kharide gushi dar tehran kojast? alaeddin? dar zemn khastam beduni ke tulbaretun ru Internet Explorer 10 nasb nemishe. 🙁 a

    1. پیمان گل‌کار

      بهترین جا طبقات بالای علاالدین هست
      تولبار هم باید وبسایت الکسا به روزش کنه و کاری از دست ما ساخته نیست عزیز

  3. دوباره تبلیغ. استیو جابز میگفت سامسونگ آمار گوشیهای فعال رو نمیده و فقط گوشی های خروجی از کارخانه رو آمار میکنه. این یعنی نیمی از این آمار هم دست مردم نیست. این یعنی عوام فریبی با اعداد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH