شواهدی جدید درباره وجود سیستم از بین برنده صدای محیطی در هدفون آیفون 7

ITRESAN-11-1394 (27)یکی از مواردی که در شایعات مربوط به آیفون 7 از آن سخن به میان می‌آید، وجود مزایای سیستم از بین برنده صدای محیط بر روی هدفون های موجود در جعبه این دستگاه است. این امر می‌تواند بسیار جذاب باشد و بدون شک آیفون را از تمامی رقبای خود در زمینه تجهیزات موجود در جعبه تلفن همراه، پیش خواهد انداخت.

برای کسانی که با نام Cirrus Logic آشنا نیستند باید گفت که این شرکت در گذشته اجزای صوتی مورد نیاز اپل را تامین می‌کرده است. بر اساس اطلاعاتی که از این شرکت منتشر شده است، مدیر ارشد اجرایی سیراس لاجیک، نشانه‌هایی را ارایه کرده است که حاکی از عرضه هدفون‌های مجهز به سیستم از بین برنده صدای محیط در بسته‌بندی آیفون 7 هستند.

رود (Rhode، مدیر ارشد سیراس لاجیک) که درباره فناوری از بین برنده صدای این شرکت صحبت می‌کرد، در گفته‌های خود به این موضوع اشاره کرد:

مسلما برخی کمپانی‌ها قرار دادن این فناوری در بسته‌بندی‌ دستگاه‌های خود را مدنظر دارند و هرگاه که سخن از قرار دادن این محصولات در بسته‌بندی به میان می‌آید، می‌توان انتظار داشت که شرکت مورد نظر، مقادیری به هزینه‌های مربوط به این کار، بیفزاید.

این سخنان نشان می‌دهد که این فناوری به شرکت‌های تولید کننده هدفون ارایه نخواهد شد و هدف آن، تولید کنندگان تلفن‌های همراه خواهد بود.البته رابطه این شرکت با اپل که پیش‌ از این نیز به آن اشاره شد، امکان وقوع این رخداد را بیشتر می‌کند. در حال حاضر مطالب زیادی در این زمینه در اینترنت منتشر شده‌اند ولی هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست. حال باید منتظر ماند و دید که آیا هدفون آیفون بعدی با سیستم از بین برنده صدای محیط عرضه خواهد شد یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH