Clean Master برترین اپلیکیشن اندرویدی در فصل پایانی سال 2015

با وجود گذشت یک ماه از پایان سال ۲۰۱۵، هنوز هم آمار و ارقام مربوط به این سال در صدر اخبار هستند. در جدیدترین این گزارش‌ها، آمار بیشترین اپلیکیشن‌های استفاده شده در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ اعلام شد. بیشترین اپ اندرویدی استفاده شده توسط کاربران، Clean Master است.
Clean-Master Clean Master را یک جارو برقی برای اندروید در نظر بگیرید! طبق ادعای شرکت سازنده، این اپ به شما امکان پاک کردن فایل‌های اضافه، حافظه Cache اپلیکیشن‌ها و مدیریت باتری را می‌دهد. حالت ذخیره باتری این اپ با آنالیز کردن دستگاه شما و Hibernate کردن اپ‌های در حال اجرا در پس زمینه که مصرف باتری آن‌ها زیاد است، به شما عمر باتری بیشتری می‌دهد. حالت Memory Boost هم برخی اپ‌ها را که در پس زمینه اجرا و حافظه رم را اشغال می‌کنند، به طور کامل می‌بندد و حافظه رم بیشتری را در اختیار دستگاه می‌گذارد که باعث  افزایش سرعت آن می‌شود. شما می‌توانید با لمس کلید میان‌بر Optimize که در صفحه هوم شما ظاهر می‌شود این کارها را انجام دهید. بخش دیگری هم به نام CPU Cooler وجود دارد که از داغ شدن دستگاه جلوگیری می‌کند و دمای پردازنده را پایین می‌آورد. با اسکن کردن دستگاه خود توسط این اپ می‌توانید بفهمید که گوشی شما به بدافزار یا برنامه مخربی آلوده شده یا نه و آسیب پذیری دستگاه خود را تشخیص دهید. نکته مثبت این است که این اپلیکیشن کاملا رایگان است! اما هنگامی که آنلاین باشید باید تبلیغات را تحمل کنید.

Drawbridge با تحلیل یک تریلیون درخواست تبلیغاتی برای اپلیکیشن‌ها به این نتیجه رسید که که Clean Master در تمام فصول از سال ۲۰۱۵، بیشترین اپلیکیشن اسفاده شده توسط کاربران بوده است. البته در این تحلیل برای iOS هم آماری منتشر شده که نشان می‌دهد پیام رسان تانگو در ماه اکتبر صدر نشین جدول بوده ولی در نوامبر iFunny توانست جایگاه اول را کسب کند. در دسامبر هم بازی Words with Friends جایگاه نخست را در اختیار داشته است.

در تصاویر زیر این آمار برای هر دو سیستم عامل نشان داده شده است.

AndroidiOS

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH