باتری گلکسی S7 در مدت زمان 25 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود

 

s7-rendersاحتمالا زمان معرفی گلکسی S7 دیگر چیزی وجود نخواهد داشت که ما را شگفت‌زده کند، این‌ روزها خبرهای زیادی از گلکسی S7 منتشر می‌شوند که تمامی جنبه‌های ریز و درشت این گوشی را لو می‌دهند و تقریبا رازی نهان در مورد این گوشی باقی نمانده است. به‌تازگی جزئیاتی در رابطه با باتری گلکسی S7 منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن‌همراه توانایی این را دارد که در عرض 100 دقیقه به‌طور 100 درصد شارژ شود.

تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات، مولتی‌مدیا و طراحی گلکسی S7 منتشر شده است اما امروز ویژگی‌هایی از این تلفن‌همراه منتشر شد که نشان‌ می‌دهد گلکسی S7 یک اسمارت‌فون همه چیز تمام است.

Eldar Murtazin لو دهنده معروف روسی که این روزها سخت مشغول منتشر کردن اطلاعات گلکسی S7 است در یک توییت اعلام کرده است که گلکسی S7 می‌تواند در مدت زمان 100 دقیقه به شارژ 100 درصدی برسد، این اسمارت‌فون هم‌چنین می‌تواند در مدت 25 دقیقه 50 درصد از باتری را شارژ کند که در نوع خود بسیار مناسب است.

گلکسی S7 از یک باتری با حجم 3000 میلی‌آمپر برخوردار است که در گزارش‌های منتشر شده توانایی پخش مداوم 17 ساعت فیلم را با نور نمایشگر کامل دارد، اگر این موضوع واقعیت داشته باشد گلکسی S7 را می‌توان یکی از اسمارت‌فون‌های خوب سال 2016 در زمینه باتری دانست.

با نشت اطلاعات باتری و شارژ گلکسی S7 دیگر تنها چیزی که برای دانستن باقی می‌ماند ضخامت،متریال ساخت دستگاه و قیمت آن است که انتظار می‌رود ظرف چند روز باقی مانده تا رونمایی رسمی منتشر شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH