احتمال عرضه آی‌فون 7 با دوربین دوگانه

iPhone-7-Lightning

هرچند تا رونمایی از آیفون 7 بیش‌تر از هشت ماه زمان باقی مانده است اما از هم‌ اکنون شایعات پیرامون این تلفن‌همراه منتشر می‌شوند. یکی از شایعاتی که از چندی پیش در فضای اینترنت دست‌به‌دست شده است در رابطه با دوربین دوگانه این محصول است، هرچند اپل در این مدت زمان می‌تواند اسمارت‌فونش را دچار تغییرات بسیار زیادی کند. به‌تازگی یکی از وب‌سایت‌های چینی به‌طور مستقیم آی‌فون 7Plus را با یک اسم رمز خاص معرفی کرده است.

iphone-7-plus-635x206

از جمله مشخصاتی که تاکنون پیرامون پرچم‌داران آینده اپل منتشر شده می‌توان به پردازنده A10، دریافت گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. استفاده از دوربین دوگانه مدتهاست که برای آی‌فون‌های نسل آینده درنظر گرفته شده است. همان‌طور که در تصویر مشخص است در جلوی نام iPhone 7 Plus یک واژه Dual افزوده شده که می‌تواند نشان‌دهنده دوربینی دوگانه در این تلفن‌همراه باشد.

اگر اپل بخواهد از دوربین دوگانه در آیفون استفاده کند می‌بایست تغییرات زیادی را در نرم‌افزار ایجاد کند و همچنین همانند رسم هرساله اپل می‌توانیم شاهد استفاده از حافظه‌های رم بیش‌تر و هم‌چنین افزایش رزولوشن دوربین نیز باشیم.

هنوز زمان زیادی تا رونمایی از آی‌فون 7 و 7Plus باقی مانده است، بنابراین می‌توانیم شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش‌تری پیرامون آی‌فون‌های آینده باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH