احتمال عرضه نسخه ویندوزی شیائومی Mi5

بر اساس اعلام منابع خبری در چین، ممکن است شیائومی نسخه ویندوزی Mi5 را نیز عرضه کند. اگر این خبر واقعیت داشته باشد، با توجه به این که تعداد کمی از گوشی‌های بالا‌رده از سیستم عامل ردموندی‌ها استفاده می‌کنند، این اقدام شیائومی یک سورپرایز بزرگ برای طرفداران پلتفرم موبایلی مایکروسافت خواهد بود. گفته می‌شود شیائومی پرچم‌دارش را در ۲۴ فوریه و در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی خواهد کرد.

پیش از این نیز رام ویندوز ۱۰ نسخه موبایل از سوی مایکروسافت برای گوشی Mi4 عرضه شده بود. استفاده از ویندوز ۱۰ در یک گوشی بالارده با اسنپدراگون ۸۲۰، برای مایکروسافت یک اتفاق مهم و خوشایند است، این اتفاق چندان هم دور از ذهن نبود، زیرا همان‌طور که گفتیم این شرکت چینی به استفاده از ویندوز تمایل دارد و پیش از این هم چند تبلت ویندوزی معرفی کرده است.mi-5

تا به حال لومیاهای مایکروسافت بهترین گوشی‌هایی بودند که ویندوز موبایل در آن‌ها فرمانروایی می‌کرد، ولی با تغییرات مدیریتی و سیاست‌های این شرکت در بخش نرم افزار موبایل در چند سال گذشته، حال شرکت‌های دیگر هم به این پلتفرم با دید بهتری نگاه می‌کنند. تولید تلفن‌های ویندوزی توسط کمپانی‌های ثالث که سابقه درخشانی در تولید و فروش اسمارت‌فون‌ها دارند برای این پلتفرم سودمندتر است و شرکتی مانند شیائومی با عرضه پرچم‌دار ویندوزی مانند Mi5 می‌تواند تلفن‌های بالارده‌ مختلفی را که تا به حال فقط در دنیای اندروید شاهدشان بودیم، به لیست محصولات ویندوزی بیفزاید.

شیائومی Mi5 یک محصول خاص است و از مشخصات اصلی آن می‌توان به چیپست اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 124 گیگابایتی و NFC اشاره داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH