تعلیم عقاب‌ها برای مقابله با پهپاد‌های جاسوسی!

SOARING EAGLE-1000 pixels wideتا قبل از این برای مقابله با پهپادهای مشکوک، از خودشان علیه خودشان استفاده می‌شد. یعنی از درون‌های آنتی درون! اما به‌زودی یکی از بزرگ‌ترین شکارچیان طبیعت عهده‌دار این وظیفه خواهد شد. پلیس هلند به عنوان بخشی از برنامه جدید خود، در حال تعلیم عقاب‌هاست تا در مواقع ضروری پهپادهایمشکوک و مشکل‌ ساز را شناسایی کرده و با آن‌ها مقابله کند.Eshzz4o

پلیس هلند با همکاری یک شرکت دانمارکی تعلیم پرندگان شکاری با نام Guard From Above، تاکنون توانسته به یک عقاب نحوه تشخیص یک پهپاد DJI را بیاموزد. در این روش پس از تشخیص، پرنده به سوی حریف ماشینی خود پرواز کرده و به وسیله چنگال‌هایش آن را می‌رباید و در نهایت آن را در محلی امن قرار می‌دهد. البته روش دیگری هم برای مقابله با این پهپادها هست که استفاده از تورهای شکاری امن است، اما استفاده از عقاب‌ها به افسران پلیس این امکان را می‌دهد تا محل قرارگیری پهپادهارا مشخص کنند.

اما چه چیز عقاب‌ها را برای مقابله با پهپادها مناسب می‌کند؟! پاهای عقاب چهار انگشت قدرتمند دارد که به او اجازه می‌دهد تا اجسام بسیار سنگین را بلند کند و فرقی ندارد این چیز یک حیوان درنده باشد یا یک پهپاد بزرگ! متاسفانه با وجود قدرت زیاد چنگال‌های این پرنده، باز هم ‌پهپادها می‌توانند به او آسیب بزنند. یک مقام مسئول در پلیس این کشور اعلام کرده که آن‌ها از این مشکل آگاهند و به فکر راه حلی برای آن هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH