تلویزیون OLED خمیده ال‌جی را بیشتر بشناسید

image002 (1)

ال جی برای اولین بار از تلویزیون OLED جدید خود با طراحی متفاوت منحنی شکل،‌ در نمایشگاه CES 2013 لاس وگاس پرده برداری کرد. EA9800 در ابعاد 55 اینچ اولین تلویزیون دارای صفحه نمایش منحنی است که از تکنولوژی Cinema 3D پشتیبانی می کند. خمیدگی صفحه نمایش در این محصول سبب می شود که فاصله تمام نقاط تصویر از چشم افراد یکسان و مشکل موجود در تلویزیون های مسطح را نیز برطرف گردد.
تلویزیون‌های OLED ال‌جی از تصویری کاملا واقعی و شفاف برخوردار هستند. این محصول مجهز به تکنولوژی چهار رنگ در ساب پیکسل (سفید اضافه) و Color Refiner بوده و از قابلیت ارایه تصاویری روشن، واضح و با دقت رنگ بالا برخوردار است. تکنولوژی چهار رنگ در پیکسل ال‌جی با استفاده از ساب پیکسل‌های رنگ سفید، تصویری با دقیق‌ترین رنگ‌ها و کاملا طبیعی به شما ارایه می‌کند. علاوه بر این، تکنولوژی جدید WRGB در این OLED، آن را در مقایسه با سیستم‌های متداول سه رنگ RGB متفاوت ساخته است. طراحی بدون قاب این تلویزیون، صفحه نمایشی یک‌پارچه با زاویه دید عالی فراهم آورده و همچنین زیبایی ظاهری دستگاه آن را برای هر دکوراسیونی مناسب ساخته است. تلویزیون 55 اینچی OLED ال‌جی دارای نسبت کنتراست بسیار بالا بوده و همچنین از زاویه دید گسترده‌ و روشنایی فوق العاده تصویر برخوردار است.

از آنجایی که OLEDها نور خودشان را تأمین می کنند، نیازی به نور پس زمینه وجود ندارد و بنابراین با یک تلویزیون باریک و سبک روبرو هستیم که در دسته بندی تلویزیون های هوشمند نیز قرار می گیرد.
EA9800 دارای طراحی بسیار مدرنی بوده و صفحه نمایش منحنی آن بدون هیچ خطای دیدی بهترین تجربه مشاهده تصاویر را برایتان فراهم می کند. استفاده از فیبر پلاستیکی مخصوص و بدون کربن (CFRP) در ساخت قاب خارجی دستگاه، این امکان را به ال ‌جی داده تا تلویزیون OLED خود را باریک و سبک طراحی کند، به طوری که ضخامت قاب آن تنها 4 میلیمتر و وزن دستگاه نیز معادل 10 کیلوگرم است.
طراحی بدون قاب و بسیار باریک این تلویزیون،‌ صفحه نمایشی یکپارچه با زاویه دید عالی فراهم آورده است و از سوی دیگر نیز طراحی CINEMA SCREEN ال جی لبه های این دستگاه را کاملا” از دید شما پنهان و بهترین تجربه مشاهده تصاویر دو بعدی و سه بعدی برایتان فراهم می کند. همچنین نصب و راه انداری این محصول بر روی دیوار توسط پایه مخصوص بسیار آسان و به راحتی توسط یک فرد امکان پذیر می باشد. فاصله کمتر از یک اینچ بین دیوار و تلویزیون OLED شما، ‌این شاهکار طراحی ال جی را به یک اثر هنری تبدیل کرده است.
علاوه بر این،‌ کنترل لمسی هوشمند ال جی یکی از تفاوت های تلویزیونOLED ال جی با محصولات دیگر رقباست. در پایین صفحه نمایش نیز کلیدهای لمسی تجربه متفاوتی را از کنترل عملکرد هایی مانند تغییر کانال ها،‌ تنظیم صدا یا خاموش کردن دستگاه، در اختیار شما قرار می دهند.
تلویزیون های OLED ال جی ترکیبی از تکنولوژی منحصر به فرد CINEMA 3D ال‌جی به همراه قابلیت های تلویزیون هوشمند بوده و تصویری یکپارچه با کیفیت بی نظیر برایتان به ارمغان می آورد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “تلویزیون OLED خمیده ال‌جی را بیشتر بشناسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH