به‌زودی دوربین‌های دوگانه سونی سازندگان عمده تلفن‌های هوشمند را اغوا می‌کند

آیا سونی، بر شایعه استفاده اپل از دوربین‌های دوقلو برای آیفون ۷ پلاس، صحه گذاشته است؟ اپل پیش از این هم، از فناوری‌های ابداعی شرکت سونی برای دوربین‌های iSight خود، بهره برده بود. اما امروز، این غول الکترونیک ژاپنی اعلام کرد که بخش اعظمی از سازندگان تلفن‌های هوشمند، تا سال آینده، فناوری لنزهای دوقلوی سونی را به خدمت خواهند گرفت. مدیر امور مالی سونی، کنیچیرو یوشیدا، این جمله را گفت و افزود که ممکن است در سال ۲۰۱۶ تقاضا برای فناوری لنزهای دوقلو از کاهش تقاضای عمومی در بازار تلفن‌های هوشمند آخرین مدل، تأثیر بپذیرد.

یوشیدا در ادامه گفت که ممکن است این کاهش تقاضا تا سال ۲۰۱۷ پیش از ظاهر شدن سیستم دوربین پشتی دو لنزه بر روی تلفن‌های هوشمند آخرین مدل، دستخوش تغییراتی شود. با این حال، تحلیلگر KGI Securities، مینگ-چی کو، که سابقه درخشانی از پیش‌گویی در مورد اپل در کارنامه خود دارد، اخیرا گفته است که شاید لنز دوربین دوم در قسمت پشتی گوشی‌های آیفون ۷پلاس برای بزرگنمایی اپتیکال، مورد استفاده قرار بگیرد.

اپل پیش از این هم، سابقه افزودن ویژگی‌های پریمیوم را به دوربین‌های پشتی گوشی‌های آیفون سری پلاس خود، در کارنامه‌اش دارد. به عنوان مثال، اسنپر پشتی در آیفون‌های ۶ پلاس و ۶s پلاس، هر دو دارای ویژگی لرزش‌گیر تصویری اپتیکال هستند. این ویژگی، مانع از انتقال لرزش دست‌ها  به تصاویر و ویدئوها می‌شود. شایان ذکر است که ویژگی یاد شده، بر روی آیفون ۶ یا ۶s به کار گرفته نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH