یک کانسپت خارق‌العاده از اپل آیفون 7

شما در رویاهای خود، به چه اسمارت فونی فکر می‌کنید؟ چند ثانیه چشمان خود را ببندید و به آن فکر کنید، حال به نظر شما، رویای شما قابل تولید و عرضه است?! یا بهتر بگوییم آیا اسمارت فونی در بازار هست که شرایط گوشی رویایی شما را داشته باشد؟

iPhone-7-concept

همزمان که شما در حال رویا پردازی بودید، یک موسسه طراحی اوکراینی، کانسپتی را طراحی کرد که شاید خواندن ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بسیار به رویای شما نزدیک باشد. این کانسپت که توسط Herman Haidin طراحی شده است برای واقعی شدن راه سختی پیش‌روی ندارد!

این کانسپت مربوط به آیفون 7 است و در آن نگاه به آینده موج می‌زند. محصولی که مشخصات جالبی دارد و کاش که اپل نیز به آن نگاهی بیندازد؛ اما ویژگی‌های این کانسپت خارق‌العاده چیست؟

در ابتدا باید بگوییم که ضخامت این آیفون 7 زیبا، تنها 3 میلی‌متر است! فوق‌العاده است نه؟ هم اکنون باریک‌ترین اسمارت فون تولید شده در دنیا 5 میلی‌متر ضخامت دارد و دیگر پرچم‌داران بازار ضخامت‌هایی در حد 7 میلی‌متر دارند که آیفون نیز یکی از آن‌هاست.

اما دیگر ویژگی این محصول، یک امکان عجیب و خاص به شمار می‌رود! وجود یک نمایشگر 5 اینچی در جلو و البته در عقب! بله درست خواندید، جذاب است نه؟!

iPhone-7-concept-(4)

بهره گیری از یک دوربین 16 نانو پیکسلی هم انتخابی است که برق را از سرما می‌پراند.

iPhone-7-concept-(2)

ضد آب بودن آن دیگر محدودیت نداشته و با آن تا هر عمقی و هر مدت زمانی می‌توانید شنا کنید.

iPhone-7-concept-(3)

خب، دوست داریم تا نظر شما را هم بدانیم! به ما بگویید که اسمارت فون مورد علاقه و رویایی شما چه ویژگی‌هایی دارد؟!

iPhone-7-concept-(5) iPhone-7-concept-(6) iPhone-7-concept-(7) iPhone-7-concept-(8)

1 در مورد “یک کانسپت خارق‌العاده از اپل آیفون 7”

  1. به نظر من کمتر از 5 میلیمیتر ضخامت مسخرس عین این میمونه ورق دستت بگیری من ازاستفاده ازقاب برای گوشی هم بدم میاد گوشی رو واسه زیبائیش میخری بعد پشت قاب قایمش میکنی
    گوشی محکم ونشکن با باتری قوی (بدون نیاز به قاب باتریدار)ونمایشگر خوب (نمایشگر عقب داشتن بی معنا واحمقانست)و زمان فول شارژ در 20 دقیقه یعنی گوشی ایده ال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH