بلک‌‌بری و اخراج ۲۰۰ کارمند در کانادا و فلوریدا

blackberry.logo_1-735x400بلک‌بری به تازگی تایید کرده ۲۰۰ نفر از کارمندانش در کانادا و فلوریدا را اخراج خواهد کرد. با وجود این که تا پیش از این جزئیاتی از اخراج این کارمندان اعلام نشده بود، به نظر می‌رسد این ۲۰۰ نفر، کارمندان بخش BlackBerry 10 و دستگاه‌های آن هستند. این کارمندان از دفاتر Waterloo و Sunrise بلک‌بری در فلوریدا هستند.

به نظر می‌رسد هنوز درباره آینده این کمپانی ابهاماتی وجود داشته باشد. جان چن، مدیر عامل این شرکت، قبلا در مصاحبه‌ای درباره ارایه بروزرسانی‌های امنیتی برای BBOS10 در سال ۲۰۱۶ خبر داده بود. از طرفی Damian Tay، مدیر ارشد محصولات بخش آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد که به زودی بلک‌بری استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود را کنار خواهد گذاشت. او به صراحت اعلام کرد آینده بلک‌بری در استفاده از اندروید است.

با وجود سخنان Tay،‌ این شرکت اعلام کرد که همچنان به سیستم عامل خود پای‌بند است و قصد دارد تا با ارایه بروزرسانی آن را برای دولت‌ها و سازمان‌ها امن‌تر کند. اما با موفقیت بلک‌بری پس از تولید اولین گوشی اندرویدی خود، بعید است که دوباره شاهد عرضه تلفنی با BlackBerry 10 باشیم، حداقل در آینده نزدیک این اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این جان چن هم اعلام کرده امسال یک تلفن اندرویدی دیگر تولید می‌کند که احتمالا همان بلک‌بری Vienna است که شایعاتی از آن منتشر شده است.How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(3)

اما برای طرف‌داران بلک‌بری باید بگوییم که انتظار می‌رفت این شرکت حدود ۲۷۰۰ نفر از کارمندانش را تعدیل کند که حالا شاهد کاهش این تعداد به ۲۰۰ نفر هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH