تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با ال‌جی G5

LG-G5-case-renders-by-Diztronic-and-LK-Ultra1-635x752

با وارد شدن به ماه فوریه اخبار مربوط به اسمارت‌فون‌های آینده خصوصا پرچم‌داران بالا می‌گیرد. از گلکسی S7 سامسونگ گرفته تا ال‌جی G5، اچ‌تی‌سی وان M10 و حتی آی‌فون 7 همگی این روزها پای ثابت اخبار هستند. سامسونگ و ال‌جی قرار است در تاریخ 21 فوریه پرچم‌داران خود را معرفی کنند. به‌تازگی تصاویری از یک کیس محافظ ال‌جی G5 منتشر شده است که علاوه بر تایید دوباره مجهز بودن به دوربین دوگانه نمایی زیبا از این اسمارت‌فون رانشان می‌دهد.

LG-G5-case-renders-by-Diztronic-and-LK-Ultra-635x850

ال‌جی هرساله یکی از بهترین اسمارت‌فون‌ها را در زمینه دوربین عرضه می‌کند. سال گذشته نیز این کمپانی با معرفی G4 توانست دوربینی مناسب برای کاربران حرفه‌ای را عرضه کند، اگر از دوربین G4 رضایت داشتید می‌توانید بر روی G5 حساب ویژه‌تری باز کنید.

تصاویری که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد G5 مجهز به دوربینی دوگانه است که در پشت دستگاه و در کنار فلاشی دوگانه قرار گرفته، در زیر دوربین نیز شاهد استفاده از یک کلید پاور هستیم که نقش سنسور اسکن اثر انگشت را نیز ایفا می‌کند؛ این موضوع باعث زیبایی دو چندان G5 شده است. از جمله دیگر بخش‌هایی که می‌توان مشاهده کرد حضور دکمه‌های کنترل صدا در بخش کناری دستگاه است که در گذشته در بخش پشتی قرار گرفته بودند و هم‌اکنون به کناره‌ دستگاه نقل مکان کرده‌اند، با همه این‌ها هنوز مشخص نیست که باتری قابل جدا سازی خواهد بود یا خیر! انتظار می‌رود G5 با پردازنده اسنپدراگون 820 در روز 21 فوریه و در کنار رونمایی سامسونگ از گلکسی S7 و S7 Edge معرفی شود.

LG-G5-case-renders-by-Diztronic-and-LK-Ultra3-635x884 LG-G5-case-renders-by-Diztronic-and-LK-Ultra6-635x372 LG-G5-case-renders-by-Diztronic-and-LK-Ultra12-635x635

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH