مدیرعامل توییتر، خبر تغییرات در تایم‌لاین را تکذیب کرد

مدیرعامل توییتر خبر تغییرات در تایم‌لاین را تکذیب کرد!

مدیرعامل توییتر، خبر تغییرات در تایم‌لاین را تکذیب کرداخیرا خبری در وبسایت‌ها با این مضمون که توییتر قصد دارد تغییراتی در ظاهر تایم‌لاین خود ایجاد کند، منتشر شده است. خبرها حاکی از این بود که ساختار تایم‌لاین به صورت الگوریتمی خواهد بود و کاربران به‌جای این که آخرین توییت‌های منتشر شده را مشاهده کنند، ابتدا توییت‌های محبوب را مشاهده می‌کنند. اما مدیرعامل توییتر، جک دورسی، این خبر را در توییتی که همین چند روز پیش منتشر کرده، تکذیب کرده است. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دورسی در توییت خود عنوان کرده که هیچ‌گاه تغییراتی که منجر شود توییتر از حالت زنده خود خارج شود، انجام نخواهد شد. او عبارتی با عنوان “حالت توییتری” را برای طراحی‌های غالب توییتر استفاده می‌کند. ایده اصلی توییتر بر روی زنده بودن و لحظه‌ای بودن توییت‌ها بوده است. کاربران با استفاده از سرویس‌های توییتر به‌راحتی آخرین اخبار را از سازمان‌ها و افراد مورد علاقه، دریافت می‌کنند. حال هر تغییری که با ذات این سرویس‌ها مخالف باشد، با مخالفت و اعتراض کاربران روبرو خواهد شد. همان‌طور که ایده رفع محدودیت 140 کاراکتر برای توییت‌ها و ایجاد محدودیت 10000 کاراکتری، قبل از ارایه با بازخورد منفی روبرو شد.

چند وقتی است که توییتر تلاش می‌کند تغییرات ظاهری و سیاستی متعددی در سرویس‌های خود ایجاد کند تا از خطر کم شدن کاربرانش جلوگیری کند. این تغییرات بعد از آن که دورسی به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد، بیشتر شده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا این سرویس محبوب می‌تواند خطر کم‌شدن کاربران را از خود دور کند؟ به نظر شما چه تغییراتی برای افزایش تعداد کاربران و نیز افزایش علاقه افراد به استفاده از توییتر لازم است؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH