آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی وان M10

ITRESAN-11-1394 (55)پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی که با نام اچ‌تی‌سی وان M10 شناخته می‌شود، تحت پروژه‌ای به نام پرفیوم در حال آماده سازی است و چندان سخنی از آن در چند وقت اخیر به میان نیامده است و بیشتر گزارش‌هایی که پیش‌ازاین منتشر شده بودند چندان قابل اعتماد نبودند. این موضوع به همین وضعیت ادامه داشت تا این‌که چندی پیش یک تصویر از این همراه هوشمند منتشر شد که نشان دهنده تغییر ساختار مرسوم در طراحی اچ‌تی‌سی بود (از بلندگوی استریو و لوگوی بزرگ اچ‌تی‌سی در جلوی گوشی خبری نبود و در پایین قسمت جلویی گوشی نیز یک اسکنر اثر انگشت افزوده شده بود).

تا به امروز باور بر این بود که پرفیوم به یک نمایشگر 5.1 اینچی مجهز خواهد بود و به‌ این‌ ترتیب از نمایشگر 5 اینچی مدل M9، بزرگ‌تر خواهد بود. طبق شایعه جدیدی که توسط مرکز انتشار اطلاعات LlabTooFeR منتشر شده است، این محصول دارای نمایشگری بزرگ‌تر خواهد بود و یک نمایشگر 5.2 اینچی بر روی آن قرار خواهد داشت.

به ‌غیر از این مورد، هیچ‌چیز دیگری به نظر تغییر نکرده است و هنوز گفته می‌شود که این نمایشگر دارای کیفیت QHD بوده و از رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل پشتیبانی می‌کند. چیپست این مدل نیز اسنپدراگون 820 خواهد بود. در بخش نرم‌افزاری این همراه هوشمند به رابط کاربری نسخه 7 اچ‌تی‌سی سنس مجهز خواهد بود که بر روی اندروید 6.0.1 ارایه خواهد شد.

زمان عرضه به‌روزرسانی جدید برای اچ‌تی‌سی وان M9 در حل فرارسیدن است و هنوز خبری از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در بازار مصرف نیست و به همین دلیل نیز به نظر می‌رسد که این شرکت، برنامه‌های زمانی خود را تغییر داده است یا این‌که باید گفت که اچ‌تی‌سی در زمینه حفظ اطلاعات خود در برابر فاش شدن، بسیار نیرومند عمل کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH