انتشار اولین نمونه عکس‌های ثبت شده توسط شیائومی Mi 5

شیائومی یکی از تولید کنندگان چینی است که با فروش در بازارهای محدود به چند کشور توانست حتی هوآوی را هم پشت‌ سر بگذارد و به موفقیت‌های زیادی دست یابد. در چند ماه گذشته شایعات و تصاویری از پرچم‌دار جدید این شرکت با نام Mi 5 به گوش می‌رسید که از مشخصات و زمان معرفی این گوشی خبر می‌دادند.

بنابر تایید این شرکت، Mi 5 در روز ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد و مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۲۰، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و NFC خواهد بود.

لین بین، مدیر عامل شیائومی در صفحه رسمی‌ خود در شبکه اجتماعی Weibo دو نمونه عکس گرفته شده با دوربین Mi 5 را منتشر کرد. این تصاویر کیفیت بسیار خوبی دارند و نشان می‌دهند که Mi 5 از یک دوربین قدرتمند بهره‌مند است. اگر به تصاویر بنگرید، در هر دو عکس یک پرنده را خواهید دید که در حال پرواز است و لحظه پروازش به طرز ماهرانه‌ای به تصویر کشیده شده است که احتمالا به دلیل سرعت بالای شاتر این دوربین است. متاسفانه هنوز رسما اعلام نشده از چه سنسوری برای این دوربین استفاده شده و رزولوشن آن چند مگاپیکسل است. اما بر اساس شایعات قبلی رزولوشن این دوربین ۱۶ مگاپیکسل است و به فوکوس خودکار لیزری مجهز است.Xiaomi-Mi-5-official-pre-release-sample_1 Xiaomi-Mi-5-official-pre-release-sample_2

طبق آنچه تا این لحظه به طور غیر رسمی به این گوشی نسبت داده شده، شیائومی Mi 5 دارای یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن FHD است که به همراه چیپ اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۳ و ۴ گیگابایتی (بسته به حافظه داخلی)، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری، اندروید مارشمالو، نسخه هفتم از رابط اختصاصی MIUI، یک کلید فیزیکی هوم و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد.

1 در مورد “انتشار اولین نمونه عکس‌های ثبت شده توسط شیائومی Mi 5”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH