مایکروسافت اکثر کارمندان بخش موبایل خود را اخراج می‌کند!

طبق گزارش‌های منتشرشده بازهم مایکروسافت قصد دارد تعداد زیادی از کارمندان خود در بخش موبایل را اخراج ‌کند. بر اساس این گزارش برخی از کارمندان بخش موبایل مایکروسافت در کشورهای مختلف و به‌خصوص فنلاند که پس از تصاحب امتیاز نوکیا توسط مایکروسافت به این مجموعه اضافه‌ شده‌اند باید منتظر اخراج خود باشند. مایکروسافت اعلام کرده است که این تعدیل نیرو در بخش بازاریابی بیشترین اخراجی را شاهد خواهد بود. نکته جالب‌ توجه درباره این روند اخراجی در مایکروسافت این است که در ماه جولای نیز مایکروسافت 7800 کارمند فعال در بخش سخت‌افزار تلفن‌های هوشمند خود را اخراج کرده و متحمل ضرری معادل 7.6 میلیارد دلار شده بود.

640_microsoft-nokia

سخنگوی مایکروسافت دراین‌باره اعلام کرده که:

این تعدیل نیرو در کشورهای مختلف و جهت رفع مشکلات تجاری ما صورت گرفته است. ما در این پروسه سعی کرده‌ایم تا با کارمندان اخراج شده خود بهترین رفتار را داشته و حق‌وحقوق آن‌ها را به‌طور کامل رعایت کنیم.

احتمالا این تعدیل نیروها در بخش موبایل مایکروسافت به این دلیل است که این شرکت تا پایان نیمه چهارم ماه تنها 4.5 میلیون دستگاه لومیا فروخته است درحالی‌که در همین بازه زمانی توانسته است با فروش پتنت‌های اندرویدی خود پول بیشتری به جیب بزند. با این‌ حال اخبار منتشر شده از مایکروسافت نشان می‌دهد که این کمپانی در حال کار بر روی گجت جدیدی به نام Surface Phone است که نیمه دوم سال روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH