عکس‌های یادگاری Xperia Z با Galaxy Note 2

Xperia Z را که می‌شناسید؟ Galaxy Note 2 را چطور؟ به تازگی این 2 سوپر‌فون لوکس با هم چندتا عکس یادگاری گرفته‌اند. تصمیم گرفتیم تا این عکس‌ها را برای شما نیز به نمایش بگذاریم!

xperia_z_note2_1 xperia_z_note2_2 xperia_z_note2_3 xperia_z_note2_4 xperia_z_note2_5 xperia_z_note2_6

Xperia Z محصول جدید سونی از پردازنده‌های قدرتمند 4 هسته‌ای Krait همرا با 2 گیگابایت رم استفاده می‌کند و به صفحه نمایش 5 اینچی Full HD مجهز است.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

7 در مورد “عکس‌های یادگاری Xperia Z با Galaxy Note 2”

  1. سلام. واقعا چرا نور نوت2 رو حسابی کم کردید درحالیکه نور اکسپریا z متوسطه رو به بالاست؟ کیفیت تی اف تی داغون زد رو با ال ای دی سامسونگ مقایسه نکنید. در ضمن درست اطلاع رسانی کنید. اینجوری باشه من رو هم که نوت 2 رو بیشتر دوست دارم رو شیفته زد میکنید.از اقا مهدی نیز ممنون که حرف درست جواب نداره. در ضمن براویا انجین 2 سونی نیز فقط نور تولید میکنه ولی کیفیت نداره.

  2. نور صفحه نمایش های امولد همینجوری نصف LCD هست. در نور بیرون از خونه هم عملا چیزی پیدا نیست، سفید وبگردی مایل به آبیه و رنگها فوق العاده اشباع. روشنایی صفحه نمایش xperia z بیش از 500 نیت است. تکنولوژی های opticontrast و bravia engine 2 و sensor on lens هم این صفحه نمایش را پرو پیمون کرده اند. همینجا قدرت صفحه نمایش z مشخص میشه. ممنون بابت این عکسها.

  3. چقد ضایع نور نمایشگر نوت رو کم کرده که ضعف سونی تو چشم نیاد.
    یعنی ادم باید خیلی ساده باشه که اینجوری گول بخوره:)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH