مرتب‌سازی پست‌های ردیت براساس لینک، تصویر و ویدیو

آموزش مرتب‌سازی پست‌های Reddit براساس لینک، تصویر و ویدئو

ردیت بطور فزاینده‌ای در حال رشد است. توسعه‌دهندگان برنامه‌های زیادی برای مردم ساخته‌اند تا آن‌ها بتوانند راحت‌تر از ردیت استفاده کنند. هر برنامه، چه برای وب ساخته شده باشد و چه برای موبایل، یک راه منحصربفرد برای استفاده از ردیت ارایه می‌دهد. Uforio یک برنامه تحت وب است که پست‌های ردیت را براساس نوع محتوا مرتب می‌کند. این برنامه، پست‌ها را در سه دسته، مرتب می‌کند: لینک، تصویر و ویدیو. شما می‌توانید پست‌های صفحه اول یا به انتخاب خود، پست‌های هر سابردیت را براساس این سه دسته، مرتب کنید. این مرتب‌سازی برروی پست‌های متنی تاثیر زیادی می‌گذارد و شما دیگر مجبور نیستید پست‌های Writing Prompts و Ask Reddit را ببینید.

به Uforio بروید، این اپ پست‌های صفحه اول ردیت را لود می‌کند. پست‌ها بطور خودکار در سه ستون مرتب می‌شوند و اگر برروی یک پست کلیک کنید، آن نوع محتوای خاص را مشاهده خواهید کرد. برای رفتن به یکی از سابردیت‌ها، برروی آیکون فولدر یا روی یکی از گزینه‌های نوار بالا کلیک کنید. از نوار جستجو نیز می‌توانید برای پیداکردن سابردیت مورد علاقه‌تان استفاده کنید. اگر ترجیح می‌دهید به‌جای رابط کاربری Uforio از رابط کاربری خود ردیت استفاده کنید، برروی Classic در بالا سمت راست، زیر دکمه‌های جستجو و تنظیمات کلیک کنید. شما می‌توانید برای تنظیم نحوه نمایش پست‌های سابردیت به تنظیمات Uforio بروید.

مرتب‌سازی پست‌های ردیت براساس لینک، تصویر و ویدیومشاهده پست‌ها در Uforio به اندازه کافی ساده است؛ وقتی شما برروی یک پست کلیک کنید، عنوان در بالا و باقی محتوا در زیر نمایش داده می‌شوند. برای تماشای پست‌هایی که لینک هستند باید دوبار کلیک کنید. برای لینک‌ها، دو دکمه اختصاصی وجود دارد که یکی برای باز شدن لینک در تب مشابه و یکی برای باز شدن در پنجره جدید است.

مرتب‌سازی پست‌های ردیت براساس لینک، تصویر و ویدیوشما می‌توانید با حساب ردیت خود به Uforio وارد شده و به پست‌ها رای بدهید. Uforio همچنین سیستم مخصوص خود را دارد که با ثبت‌نام در آن می‌توانید تنظیمات را در سایر دستگاه‌هایتان همگام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH