معرفی سنسور 22.5 مگاپیکسلی سونی با لرزش‌گیر سه محوره

سونی یکی از برندهایی است که بسیاری از افراد لحظات تلخ و شیرین زندگی خود را به کمک تجهیزات دوربین این برند شناخته‌ شده ثبت کرده‌اند. درواقع سونی در پشت‌صحنه کیفیت اکثر دوربین‌های تلفن‌های هوشمند قرار دارد. این شرکت دائما ابتکارات جدیدی برای عکاسی با موبایل رونمایی می‌کند. امروز نیز سونی از جدیدترین سنسور 22.5 مگاپیکسلی دوربین خود با نام Sony IMX318 مخصوص تلفن‌های هوشمند رونمایی کرد که گفته می‌شود مشتری آن اپل و محصول آینده آیفون این شرکت است. این سنسور جدید دوربین سونی از سه لرزش‌گیر برای تثبیت تصاویر و به‌خصوص ویدئوها بهره گرفته است. این اولین باری است که سونی سنسور تصویر CMOS را با تکنولوژی فوکوس خودکار هیبریدی درهم‌آمیخته است.

img02

نکته جالب‌ توجه درباره این سنسور آن است که شخصی که قصد عکاسی با تلفن هوشمند مجهز به این حسگر را دارد به کمک فناوری سه محوره لرزش‌گیر دیگر نیازی نیست بر روی لرزش دست خود تمرکز کند. این بدان معناست که سونی عملا مشکل لرزش دست به هنگام عکاسی با تلفن هوشمند را حل کرده است. این حسگر جدید 22.5 مگاپیکسلی در هنگام عکاسی سرعت فوکوس خودکار خیره‌ کننده‌ای معادل با 0.03 ثانیه دارد و هم‌چنین به کمک آن می‌توان فیلم‌برداری با 60 فریم بر ثانیه و سرعت 0.017 ثانیه را تجربه کرد.

هرچند این حسگر دوربین سونی مخصوص گوشی‌های هوشمند طراحی‌ شده است اما به‌ احتمال‌ زیاد به دلیل بهره‌گیری از لرزش‌گیر فوق‌العاده خود در دوربین‌های دیجیتال آینده نیز استفاده خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدئویی که به کمک این حسگر جدید سونی ثبت‌شده را مشاهده نموده و قدرت لرزش‌گیر سه محوره این حسگر را نظاره‌گر باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH