ARCHOS قرار است با یک سوپر اسمارت‌فون ارزان بازار تلفن‌همراه را به لرزه بیندازد!

archos-diamond-2-plus-2-970x546-c

شرکت تقریبا نام آشنای ARCHOS به تازگی اعلام کرده است قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، بازار اسمارت‌فون‌ها را به لرزه بیندازد! ظاهرا این شرکت قصد دارد دو اسمارت‌فون جدید خود را با نام‌های Diamond 2 Note و Diamond 2 Plus رونمایی کند.

Diamond 2 Note بدون شک یک فبلت غول پیکر و قدرتمند است، این تلفن‌همراه با نمایشگر 6 اینچی خود با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بدون شک لایق قرار گرفتن در خانواده فبلت‌هاست، ظاهرا آرکاس طراحی این تلفن‌همراه را به گونه‌ای انجام داده که نمایشگر درصد بیش‌تری از بخش جلویی را تشکیل می‌دهد و بنا بر گفته سازنده ابعاد این اسمارت‌فون هم‌چون یک تلفن‌همراه 5.5 اینچی است و به راحتی در دست می‌نشیند.

archos-diamond-2-note-1-970x546-c

درست در بالای نمایشگر 6 اینچی Diamond 2 Note یک سنسور 8 مگاپیکسلی عریض برای گرفتن سلفی قرار دارد و در بخش پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با توانایی ضبط 4K جاخوش کرده است، پردازنده این اسمارت‌فون مدیاتک X10 است که می‌تواند بازی‌های روز اندروید را به راحتی اجرا کند. از جمله دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به 3 گیگابایت رم که این‌ روزها حد استانداری برای تلفن‌همراه است، 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 3600 میلی‌آمپری اشاره کرد که به لطف استفاده از فناوری شارژ سریع می‌تواند در مدت زمان 45 دقیقه 80 درصد شارژ شود. این فبلت غول پیکر از درگاه کارت‌حافظه بهره‌مند خواهد بود.

archos-diamond-2-note-3-970x546-c

دیگر اسمارت‌فون معرفی شده Diamond 2 Plus است که مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است، درست در بالای سر این نمایشگر یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن قرار دارد و در بخش پشتی شاهد یک سنسور دوربین ساخت سونی با قدرت 20.7 مگاپیکسل خواهیم بود که متاسفانه قادر به ضبط تصاویر به صورت 4K نخواهد بود. پردازنده این تلفن‌همراه مدیاتک P10 است که یک چیپست 8 هسته‌ای بوده و از 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم برخوردار است. تولید نیرو در این اسمارت‌فون بر عهده یک باتری 3000 میلی‌آمپری است که با استفاده از فناوری شارژ سریع می‌تواند به سرعت شارژ شود. در Diamond 2 Plus می‌توان حسگرهایی هم‌چون سنسور اسکن اثر انگشت را یافت که از آن یک محصول بالارده واقعی را ساخته است.

هر دو اسمارت‌فون جدید آرکاس از LTE پشتیبانی می‌کنند و دو سیم‌کارته خواهند بود، این دو اسمارت‌فون با اندروید 6 یا همان مارشمالو به بازار عرضه می‌شوند، نکته جالب پیرامون این دو گوشی قیمت بسیار پایین آن‌هاست به گونه‌ای که شما می‌توانید با قیمت 280 دلار برای فبلت 6 اینچی و 230 دلار برای Diamond 2 Plus یکی از آن‌ها را داشته باشید. این دو تلفن‌همراه از ماه اردیبهشت عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH