معرفی هدست واقعیت مجازی و دوربین 360 درجه‌ای ال‌جی

ال‌جی پس از رونمایی گوشی هوشمند جدید خود جی5 لوازم جانبی عجیب و جدیدی برای این گوشی هوشمند معرفی کرد. ال‌جی از این دو گجت متفاوت با عنوان «دوستان جی5» یاد کرده است. ال‌جی یک هدست واقعیت مجازی 360 و دوربین 360 درجه‌ای خود را در ادامه کنفرانس خود رونمایی کرد که قرار است کارایی جی5 را بالا ببرند.

هدست واقعیت مجازی 360

vr

هدست واقعیت مجازی (LG 360 VR) جدید ال‌جی به‌وسیله درگاه USB Type-C به جی5 متصل می‌شود، این هدست واقعیت مجازی برخلاف سایر هدست‌ها به‌راحتی قابل‌حمل بوده و جمع می‌شود و با وزن اندک 118 گرمی سبک‌تر از یک گوشی همراه است. هدست واقعیت مجازی 360 ال‌جی همان‌طور که از نامش پیداست، دیدی 360 درجه در تماشای ویدئوها، بازی و… به کاربر می‌دهد و به‌راحتی با سیستم‌عامل اندروید، گوشی‌های هوشمند و به‌خصوص جی5 و دوربین 360 درجه‌ای جدید ال‌جی هماهنگ می‌شود.

دوربین 360 CAM

lg-360-camera

اما ال‌جی علاوه بر هدست واقعیت مجازی منحصربه‌فرد خود؛ دوربین مخصوص تصویربرداری 360 درجه‌ای و مخصوص واقعیت مجازی نیز رونمایی کرد تا کاربران به کمک این گجت بتوانند به تولید محتوا و ضبط ویدئوهای مناسب برای تماشا با هدست واقعیت مجازی خود بپردازند. دوربین 360 CAM ال‌جی ویدئوهایی باکیفیت 2K ضبط می‌کند و دارای دو حس‌گر 13 مگاپیکسلی و سه میکروفن و هم‌چنین حافظه 4 گیگابایتی قابل ارتقا است. ویدئوهای ضبط‌شده به‌وسیله این دوربین را می‌توان در سرویس‌های یوتیوب ۳۶۰ و استریت ویوی گوگل نیز به اشتراک گذاشته و با دوستان خود تماشا کنید. هم‌چنین ویدئوهای این دوربین علاوه بر هدست واقعیت مجازی 360 ال‌جی در سایر تلفن‌های هوشمندی که قابلیت پخش تصاویر 360 درجه‌ای را دارند قابل‌مشاهده است.

lg-g5-sg-22

ال‌جی قیمت و زمان دقیق عرضه این دو گجت جدید را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH