معرفی ویدئو پروژکتور هوشمند Spro Plus توسط ZTE

ویدئو پروژکتور Spro Plus یک محصول جدید در ادامه تولید موفق ویدئو پروژکتور قابل حمل Spro 2 است.

این گجت جدید، از یک نمایشگر با کیفیت 8.4 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 2K عرضه شده و بر روی آن یک پروژکتور WXGA قرار دارد که دارای ویژگی‌هایی چون روشنایی 500lm و سیستم فوکوس خودکار است.

gsmarena_002

این پروژکتور جالب، از فناوری لیزری فسفری به جای سیستم‌های عادی LED استفاده می‌کند. این فناوری به حفظ و عرضه روشنایی بسیار بالا کمک شایانی می‌کند و در کنار آن فوکوس دقیق را بدون توجه به سطح روبرو ممکن می‌سازد. این ویدئو پروژکتور می‌تواند از فاصله 2.4 متری یک تصویر 80 اینچی را ایجاد کند.

علاوه بر تمام قابلیت‌های فنی، پروژکتور Spro Plus می‌تواند تصویر را بر روی هر سطحی، هر زمانی و با هر روشنایی ایجاد کند. این پروژکتور در دو مدل عرضه خواهد شد. هر دو مدل مورد نظر، همراه با پلتفرم اندروید نسخه 6 و یک باتری 12100 میلی آمپری وارد بازار می‌شود.

مدلی که دارای فناوری Wifi بوده از پردازنده اسنپدراگون 801 همراه با رابط گرافیکی Aderno 330 بهره می‌برد؛ در حالی که نسخه LTE این دستگاه فوق العاده، از پردازنده اسنپدراگون 625 به همراه رابط گرافیکی Aderno 506 استفاده می‌کند.

هر دو نسخه وای‌فای و ال‌تی‌ای پروژکتور Spro plus همراه با 3 گیگابایت رم و 32 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. البته این میزان حافظه توسط رم میکرو اس‌دی تا 2 ترابایت قابل افزایش است.

gsmarena_001

همچنین شما می‌توانید یک دوربین USB خارجی را به راحتی به Spro Plus متصل کرده و با آن ویدئو کنفرانس برقرار کنید. در صورت در دسترس نبودن دوربین، می‌توانید به راحتی یک کنفرانس صوتی را راه بیندازید.

همچنین پروژکتور اسپرو پلاس، همراه با سیستم صوتی JBL در کنار اسپیکرهای قدرتمند 4 واتی Harman و فناوری دالبی عرضه می‌شود. جالب است بدانید میکروفون‌های به کار گرفته شده از نوع HARMAN و با عملکردی بسیار قوی انتخاب شده‌اند.

این محصول جذاب و خاص در نیمه دوم سال 2016 در جهان عرضه خواهد شد. قیمت اسپرو پلاس هنوز اعلام نشده است، اما ZTE از هم اکنون انتظار یک فروش بالا را می‌کشد. این کمپانی پیش‌بینی کرده که اسپرو و اسپرو پلاس 2 جمعا حدود 500 هزار دستگاه فروش داشته باشند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH