دو قابلیت کاربردی در به‌روزرسانی جی‌میل اندروید افزود شد

جی‌میل پرطرفدارترین سرویس ایمیل در جهان و محبوب‌ترین اپلیکیشن دریافت و ارسال ایمیل در تلفن‌های هوشمند اندرویدی بوده و یکی از معدود سرویس‌های ایمیلی است که به‌طور مداوم دست به تغییرات و خلاقیت‌های جدید می‌زند. اپلیکیشن اندرویدی جی‌میل نیز از این قاعده مستثنا نیست، این اپلیکیشن به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. در آپدیت جدید جیمیل اندروید، قابلیت پشتیبانی از RTF به این اپلیکیشن اضافه‌شده است. RTF درواقع قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد تا کلمات و جملات را در ایمیل مدنظرتان پررنگ و  مورب کنید و حتی زیر آن‌ها خط کشیده و رنگ کلمات و یا جملات خود را به‌دلخواه تغییر دهید. این قابلیت پیش‌ازاین در نسخه تحت وب جیمیل وجود داشت اما اکنون کاربران اندروید نیز می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند.

RTF-support-comes-to-Gmail-for-Android

اپلیکیشن اندرویدی جی‌میل علاوه بر پشتیبانی از RTF در به‌روزرسانی جدید خود میزبان قابلیت جدید دیگری نیز بوده که Instant RSVP نام دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند به‌سرعت به دعوت‌نامه‌ ها پاسخ دهد و در هنگام پاسخگویی تقویم و برنامه‌های خود را چک کرده و تنها با یک اشاره به ایمیل دعوت‌نامه‌ پاسخ مثبت یا منفی بدهد، بدون اینکه نیازی باشد ایمیل مجزایی بنویسد. درواقع می‌توان این به‌روزرسانی را مناسب افرادی دانست که از ایمیل برای کارهای تجاری و اداری خود استفاده می کنند، این ویژگی‌ها به آن‌ها در صرفه‌جویی زمان کمک بسیاری خواهد کرد.

RSVP-with-one-tap-after-installing-this-update

اگر شما هم از کاربران اپلیکیشن اندرویدی جی‌میل هستید، می‌توانید این به‌روزرسانی جدید را از گوگل پلی دریافت کنید. گوگل اعلام کرده است که اکثر کاربران از دیروز قادر به آپدیت این اپلیکیشن خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH