ساخت خانه‌ای خلاقانه در دل یک بوئینگ ۷۲۷!

در چند روز اخیر و به خصوص پس از اجرای برجام، خبرهای بسیاری از هواپیما و شرکت‌هایی مانند ایرباس و بوئینگ شنیده‌ایم. اما این‌بار با خبری متفاوت از یک هواپیما رو به رو هستیم!

مردی از اهالی اورگان در ایالات متحده، بیش از ۱۵ سال است که یک بوئینگ ۷۲۷ بازنشسته را تبدیل به یک خانه برای خود نموده و حالا قصد دارد یک نمونه دیگر را هم در ژاپن برپا کند!

بروس کمپ‌بل، صاحب این خانه، بوئینگ ۷۲۷ خود را در سال ۱۹۹۹ خرید و در منطقه 10-acre در پورتلند وودز قرار داد. پس از آن او یک وب‌سایت با نام AirplaneHome.com را تاسیس کرد که در آن به معرفی و توضیح فرآیند تبدیل هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ به خانه خود می‌پردازد.landscape-1456516839-landscape-1456068400-b

او در مصاحبه‌ای خانه خود را این‌گونه معرفی کرد:

اگر خانه‌های معمولی را مانند خودروهای فورد یا شورولت حساب کنیم، خانه‌ای که من ساختم را می‌توان تسلا یا پورشه به حساب آورد!

بوئینگ ۷۲۷ اولین بار در سال ۱۹۶۰ و به تعداد ۲۵۰ فروند ساخته شد، تولید این هواپیما در سال ۱۹۸۴ متوقف شد. در فاصله این ۲۴ سال، حدود ۱۸۳۲ فروند بوئینگ ۷۲۷ ساخته شدند.

کمپ‌بل معتقد است طراحی این هواپیما به نظر جذاب‌ترین ویژگی‌ها را در بین همه دارد. اندازه این هواپیما برای سکونت یک نفر یا حتی یک خانواده کوچک مفید است، اما برای خانواده‌های بزرگ شاید رفت وآمد در خانه دردسر ساز شود.1456516776-syn-pop-1456068499-b1

این هواپیما با بسیاری از ویژگی‌های یک خانه معمولی هم‌خوانی دارد. کمپ‌بل در این بوئینگ یک آشپزخانه، یک رخشتشور خانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی تعبیه کرده است.

کمپ‌بل در مصاحبه دیگری گفته:

هواپیما بدون مسافر و صندلی‌، یک مکان کاملا هیجان انگیز برای زندگی است. زندگی در این مکان‌ها پیش درآمدی است بر یک زندگی علمی-تخیلی که روی دیگر زندگی معمول ماست.

این فرد نیمی از سال را در ژاپن زندگی می‌کند، به همین دلیل به دنبال یک بوئینگ ۴۰۰-۷۴۷ برای ساخت یک خانه جدید در شهر میازاکی است. بوئینگ ۴۰۰-۷۴۷ تعداد ۶۰۰ صندلی بیشتر از مدل ۷۲۷ آن دارد و هنوز خطوط هوایی ایالات متحده، بریتانیا و دلتا ایرلاین از آن استفاده می‌کنند.

در ادامه صحبت‌های کمپ‌بل، او معتقد است پروژه جدیدش با توجه به جالب و نوآورانه بودنش، توجه بسیاری از مردم دنیا را به خود جذب خواهد کرد.

1 در مورد “ساخت خانه‌ای خلاقانه در دل یک بوئینگ ۷۲۷!”

  1. کلی پول داده بویینگ خریده خونه ش کرده! 😐
    دلا خو کن به مایه داری که مایه داری هم عالمی دارد :/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH