واتس اپ دیگر از بلک بری پشتیبانی نمی‌کند!

در پایان سال 2016 میلادی، واتس اپ دیگر بر روی اسمارت فون‌های بلک‌بری کار نخواهد کرد، این اتفاق حتی برای افرادی که از آخرین نسخه پلتفرم این کمپانی نیز بهره‌مند هستند، رخ خواهد داد. در آخرین پست بلاگ رسمی واتس اپ که امروز منتشر شد، این شرکت از تاریخچه راه اندازی خود در سال 2009 یاد می‌کند، زمانی که اثر اسمارت فون‌های بازار بلک‌بری یا نوکیا بودند.

whatsapp-bb

اما حال زمان فرق کرده است و فیس‌بوک مالک اصلی این نرم‌افزار قدیمی است. در جدیدترین تصمیم توسعه دهندگان این نرم‌افزار مجبور هستند که پشتیبانی از پلتفرم امن بلک بری را پایان دهند، زیرا این سیستم عامل قابلیت‌هایی مورد نیاز کاربران را ارائه نکرده و هیچ نیازی هم به گسترش آن‌ها در آینده نمی‌بیند.

علاوه بر تصمیم به عدم پشتیبانی از سیستم عامل بلک بری، این نرم افزار دیگر بر روی نوکیا سری S40، سیمبیان S60 و همچنین اندروید 2.1 و 2.2 و نهایتا ویندوز فون 7.1 نیز اجرا نخواهد شد. این پست اضافه می‌کند که اگر یک کاربر وفادار به واتس اپ و بلک بری هستید، نیازی نیست این برند را به طور کلی کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که این کمپانی کانادایی به تازگی با تولید اسمارت فون Black Berry Priv به دنیای اندرویدی ها وارد شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH