مدیر عرضه محصولات سامسونگ: آینده از آن نمایشگرهای 4K است!

کمپانی سونی با ساخت اکسپریا Z5 پریمیوم، اولین گوشی مجهز به صفحه نمایش 4K را معرفی کرد. اما با وجود مانورهای تبلیغاتی سونی روی این صفحه نمایش و قابلیت‌هایش، به نظر می‌رسد رقبای این شرکت ژاپنی هنوز تمایلی به استفاده از این کیفیت در نمایشگر گوشی‌های خود ندارند و همان‌طور که شاهد بودیم، پرچم‌داران سال ۲۰۱۶ هم با صفحات FHD یا QHD معرفی شدند. به نظر هم تولید کنندگان و هم کاربران از این کیفیت‌ها راضی هستند.xperia-z5-premium-840x472

البته عدم استفاده از رزولوشن 4K در پرچم‌داران تولید کنندگان بزرگی همچون سامسونگ به معنی عدم توجه آن‌ها به این فناوری نیست.  شرکت سامسونگ معتقد است که این فناوری آینده خوبی دارد و می‌تواند به پیشرفت این شرکت کمک کند.

Kyle Brown، مسئول محتوای فناوری و مدیر عرضه محصولات سامسونگ، در گفتگو با وب‌سایت TechRadar عنوان کرد:

سرانجام استفاده از رزولوشن 4K به یک استاندارد تبدیل خواهد شد.

او تصدیق کرد که در صفحه‌ای به ابعاد یک گوشی‌ هوشمند، استفاده از رزولوشن 4K تفاوت قابل توجهی ایجاد نمی‌کند که واقعا آن را متمایز کرده و کاربر برایش هزینه بیشتری بپردازد.

با وجود این که در چنین ابعادی تشخیص QHD از FHD سخت است و همچنین محتوای کافی و مناسب هم برای استفاده از این کیفیت موجود نیست اما در حال حاضر QHD بسیار مورد توجه بودهو این کیفیت سرآغاز یک تغییر است.

واقعیت مجازی در حال تبدیل شدن به یک سرگرمی محبوب است و در این بین هدست‌های موبایلی می‌توانند از رزولوشن 4K برای تولید تصاویر با کیفیت‌تر و عمیق‌تر بهره گیرند.

Gear-VR-Faceسامسونگ با هدست Gear VR و سرویس استریم ویدیو Milk خود حضور موفقی در حوزه واقعیت مجازی دارد. براون معتقد است که رزولوشن 4K می‌تواند برای واقعیت مجازی مفید باشد، زیرا سایز پیکسل‌ها کمتر می‌شود و شما از نزدیک پیکسل‌ها را نخواهید دید. در واقع سامسونگ به این فناوری نگاه ویژه‌ای دارد و عنوان کرده استفاده از کیفیت 4K در زمان مناسب به ما در تولید انبوه صفحات 4K با نفع بیشتر برای کاربر کمک می‌کند.

متاسفانه آقای براون از زمان ساخت و سایر جزئیات صفحات 4K شرکت سامسونگ چیزی نگفته و برای خبرهای بیشتر باید همچنان منتظر بود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH