سقوط 5 توریست از روی یک صخره هنگام ثبت عکس سلفی!

فکر می‌کنم که شرکت‌های بیمه‌ای، از این به بعد در کنار بندهایی چون بیمه عمر، بیمه حوادث و … باید بیمه حوادث در هنگام ثبت سلفی را نیز دایر کنند! بالاخره تعطیلات عید نزدیک است و ممکن است هر فردی هنگام ثبت یک سلفی غیر متعارف به شدت آسیب ببیند!

در تازه‌ترین اتفاق رخ داده در گوا، 5 توریست هنگام ثبت سلفی بر روی یک صخره بزرگ، به پایین پرتاب شدند که گزارش‌های واصله نشان می‌دهد دو تن از آن‌ها به شدت صدمه دیده و حالشان وخیم است!

mumbai-selfie

پلیس گوا در حال حاضر به دنبال جمع آوری اسناد و مدارک برای دو دختری است که به شدت آسیب دیده‌اند. به نظر می‌رسد که این 5 توریست با تکیه بر یک تخته سنگ بزرگ قصد ثبت سلفی را داشتند که ناگهان صخره جابه جا شده و آن‌ها به پایین سقوط می‌کنند. این حادثه در نزدیکی محلی رخ داده که محل اقامت گردشگران و توریست‌ها به شمار می‌رود.

بازرس پلیس این حادثه آقای Paresh Naik در این مورد می‌گوید:

در این حادثه تخته سنگی بر روی دو خانم جوان توریست می‌افتد که باعث آسیب دیدگی آن‌ها شده است. هم اکنون این دو نفر در یک بیمارستان خصوصی بستری شده‌اند. پزشکان اعلام کرده‌اند که این دو نفر ممکن است برای همیشه فلج شوند. البته سه توریست دیگر با درمان سرپایی مرخص شده‌اند.

اگر قصد دارید در تعطیلات از خود و دوستان‌تان سلفی بگیرید، باید بدانید که آمار کشته شدگان و آسیب دیدگان این قضیه در دنیا بسیار زیاد است. پس تلاش نکنید تا در هر شرایطی از خودتان سلفی بگیرید! چون پس از مرگ شما، این عکس به درد هیچ کس نخواهد خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH