یکی از توسعه‌ دهندگان رام اچ‌تی‌سی، مشخصات پرچم‌دار بعدی این کمپانی را منتشر کرد!

htc-m10

ظاهرا اچ‌تی‌سی خود را برای معرفی پرچم‌دار آینده‌اش کاملا آماده کرده است، این کمپانی با شعار PowerOf10 باعث شد بیشتر کاربران نام پرچم‌دار بعدی را One M10 بدانند، هرچند ایوان بلاس به‌تازگی در توییتی اعلام کرد که پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، M خود را از دست می‌دهد و نام آن HTC 10 خواهد بود. به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان معروف رام برای دستگاه‌های اچ‌تی‌سی مشخصات پرچم‌دار آینده این کمپانی را منتشر کرده است.

HTC-10-One-M10-specs-leak_1

بنابر گفته xXminiWHOOPERxX، پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی مجهز به نمایشگری با رزولوشن 2560 در 1440، چهار گیگابایت رم، اسنپدراگون 820 با چیپ گرافیکی آدرنو 520 و 3500 میلی‌آمپر باتری خواهد بود. به گفته منبع HTC 10 (یا هر نام دیگری که برای پرچم‌دار بعدی انتخاب شود) مجهز به اینفرارد و اسکنر اثر انگشت نیز  هست، البته هنوز نمی‌دانیم که اسکنر اثر انگشت کجای اسمارت‌فون قرار گرفته است، هرچند شایعات از وجود دکمه سخت‌افزاری هوم در این گوشی خبر می دهند. بنابراین سنسور اثر انگشت می‌تواند در بخش جلویی و در کلید هوم قرار بگیرد. این منبع هم‌چنین ذکر کرده است که HTC 10 گواهی IP68 را دریافت کرده و در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود؛ این اسمارت‌فون در سه نسخه 32 ،64 و 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

ما هنوز نمی‌دانیم که پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی چند اینچی است، اما این احتمال می‌رود که اندازه‌ای بین 5.2 و یا 5.5 اینچی داشته باشد. هم‌چون گذشته پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی بدنه‌ای فلزی دارد و مجهز به دوربینی 12 مگاپیکسلی با فناوری التراپیکسل است؛ مسلما پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی مجهز به اندروید مارشمالو و ورژن جدید رابط‌کاربری Sense اچ‌تی‌سی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH