4 دلیل برای خرید سامسونگ گلکسی Tab S2

samsung-galaxy-tab-s2-19-970-80سال گذشته زمانی که سامسونگ تبلت‌های جدید خود را با نام گلکسی تب S 8.4 و 10.5 S معرفی کرد توانست به دلیل نمایشگر خوب و کیفیت عالی، نظر خیلی‌ها را جلب کند. آن دو محصول ویژگی‌های زیادی را از پرچم‌دار آن زمان سامسونگ یعنی گلکسی S5 به ارث برده بودند که این موارد شامل زبان طراحی، سنسور اثر انگشت و رابط کاربری تاچ ویز بود و امسال نیز این اتفاق برای نسل دوم این سری، یعنی S2 افتاد. یکی از دو عضو این خانواده، TAB S2 9.7 است که در این مطلب قصد داریم تا 4 دلیل برایتان بیاوریم که بدانید چرا این تبلت، می‌تواند ارزش خریدن داشته باشد. در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

۱- طراحی زیبا و شیک در کنار وزن عالیGalaxyTabS2___3_ (2)

بایستی ظاهر این تبلت را یکی از نقاط قوت آن قلمداد کرد؛ جایی که سامسونگ سعی کرده در طراحی این محصولش نقطه ضعف خاصی بر جای نگذارد و آن را با ظاهری شیک روانه بازار کند. این بار شاهد ضخامت 5.6 میلی‌متری و بدنه پلاستیکی با کیفیت (کناره‌ها از فلز تراش خورده‌اند) هستیم و در پایین نمایشگر آن حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد. وزن دستگاه نیز 392 گرم است که برای چنین تبلتی بسیار ایده‌آل است. در کنار زیبایی و شیک بودن این طراحی، نسل جدید تب S، از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و اسپیکرهای آن نیز کیفیتی عالی را ارایه می‌کنند. بنابراین، اگر به دنبال تبلتی بزرگ با ظاهری متفاوت از سایر محصولات هستید و می‌خواهید بر کیفیت و استحکامش ببالید، TAB S2 9.7 یکی از بهترین گزینه‌هاست.

۲- نمایشگر با کیفیت399273-screen

همانطور که ‌می‌دانید، اغلب محصولات بالارده‌ سامسونگ دارای صفحه‌‌نمایش‌های با کیفیتی هستند؛ نمایشگر 9.7 اینچی Super AMOLED این محصول قادر است تصاویر را با وضوح 1536×2048 پیکسل نمایش دهد و شاهد نسبت تصویر 4:3 بر روی این دستگاه هستیم. در این نمایشگر بزرگ، رنگ‌ها بسیار شاداب به نمایش در می‌آیند و زاویه دید خوبی را نیز شاهد هستیم. نمایشگر این محصول، در کنار وضوح بالا و اندازه بزرگش، فناوری‌های بسیاری نیز دارد که تجربه متفاوت و خوبی را برای کاربر رقم می‌زند.

۳- سخت‌افزار قوی

TAB S2 9.7، از تراشه اگزینوس 5433 بهره می‌برد که چهار هسته پردازشی 1.9 گیگاهرتزی و چهار هسته پردازشی 1.3 گیگاهرتزی دارد و 3 گیگابایت حافظه رم نیز برای آن اختصاص داده شده است. همچنین حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی نیز در آن تعبیه شده است که تا 128 گیگابایت نیز قابل ارتقاست. تمام این مجموعه سخت‌افزاری، شما را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها خشنود کرده و شاهد هیچ لگ یا کندی بر روی آن نیستیم.

۴- نرم‌افزار عالی در کنار امنیت بالاtab-s-9.7-samsung-sideync

این تبلت سامسونگ به اندروید 5 مجهز شده است و همچون تمام پرچم‌داران و محصولات سامسونگ، گلکسی تب S2 هم دارای رابط کاربری اختصاصی این شرکت موسوم به تاچ‌ویز است که به رابط کاربری استفاده شده در گلکسی S6 شباهت فراوانی دارد و از نظر طراحی آیکن‌ها و انیمیشن‌ها در سطح مطلوبی قرار داشته و امکانات رنگارنگی را به کاربر ارایه می‌دهد.

نکته مثبت دیگر این تبلت، تعبیه سنسور اثر انگشت است؛ جایی که سامسونگ، این بار بهتر از همیشه این حسگر را ساخته است و با قرار دادن آن در جلوی دستگاه، امنیتش را تضمین نموده است. در هنگام باز کردن قفل، حساسیت این سنسور عالی بوده و عملکرد روانی را ارایه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH