سرویس مدیریت ایمیل Inbox از حالا پنجره نگارش ایمیل بزرگتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

اگر به دنبال راهی برای مدیریت ایمیل‌های خود هستید، سرویس اینباکس (Inbox) که متعلق به جیمیل است یکی از بهترین پیشنهادات ماست. مزیت استفاده از این صندوق پیام هوشمند این است که اعلام می‌کند ایمیلی که برای‌تان ارسال شده مربوط به خرید، سفر،‌ شبکه‌های اجتماعی و… است. این دقیقا عکس کاری است که شما باید در قدیم انجام می‌دادید و ایمیل‌های خود را دسته بندی می‌کردید.

اما قابلیت جدیدی که قصد داریم به آن اشاره کنیم، پنجره مربوط به نگارش ایمیل (Compose) است که در پایین و گوشه سمت راست صفحه قرار دارد. اگرچه این پنجره اندازه مناسبی دارد، اما بهتر بود کمی آن را بزرگ‌تر طراحی می‌کردند تا کسانی که ایمیل‌های طولانی و حاوی عکس یا نامه‌ نگاری‌های رسمی دارند هم راحت‌تر با آن کار کنند.

گوگل در نسخه جدید تصمیم گرفته پنجره بزرگ‌تری را برای کاربران فراهم کند که از زمان معرفی این سرویس تا به امروز شاهدش نبودیم. این پنجره کاملا در حالت Full Screen نیست اما برای افراد مذکور مناسب است.

inbox_expanded_compose-640x412

البته این قابلیت در سرویس جیمیل در دسترس بود، اما بالاخره به اینباکس هم راه پیدا کرد.

بر اساس اعلام گوگل: همانند آن چه در جیمیل شاهد بودیم، حالا شما می‌توانید در اینباکس هم از پنجره بزرگ‌تری برای نگارش ایمیل استفاده کنید. قابلیتی کامل برای ایجاد یک سورپرایز استادانه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH