HTC 10

آیا HTC 10 در 19 آوریل از راه می‌رسد؟

یک توییت از طرف افشاکننده اطلاعات، ایوان بلاس، درباره معرفی HTC 10 در تاریخ 19 یل منتشر شد. چگونه ایوان بلاس، که همه او را با اکانت مشهور @evleaks در توییتر می‌شناسیم، به این تاریخ دست پیدا کرده‌است؟ آیا مخفیانه به مقر HTC رفته و این تاریخ را پیدا کرده‌ است؟ آیا او به یک کد مخفی رسیده یا به مقامات بالای HTC رشوه داده‌ است؟ نه! او فقط به تاریخ روی صفحه‌نمایش گوشی در عکسی که روز دیگری، خود او منتشر کرده‌ بود، نگاه کرده‌ است. بلاس می‌گوید:

19 آپریل، تاریخ نزدیکی برای معرفی HTC 10 است.

HTC 10طبق آخرین شایعات این محصول دارای یک نمایشگر 5.15 اینچی QHD است. انتظار می‌رود زیر پوسته این گوشی، چیپست اسنپدراگون 820 با چهار هسته‌ پردازشی و یک پردازنده گرافیکی آدرنو جا خوش کرده‌ باشد. گفته می‌شود 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، نیز درون آن وجود دارد. یک دوربین 12 اولتراپیکسلی، زینت‌بخش پشت دستگاه و یک اندروید 6.0.1 از پیش نصب‌شده، کامل‌کننده آن هستند. ما همچنین انتظار داریم، یک حسگر اثر انگشت نیز در دکمه  هوم جلوی آن جاسازی شده‌ باشد. احتمالا این مدل از نسل سوم شارژ سریع کوالکام بهره می‌گیرد و همچنین به USB نوع C نیز مجهز می‌شود.

در کنار معرفی HTC 10، شایعه شده‌ است این شرکت دو نکسوس نیز در این سال معرفی خواهد کرد. گزارش می‌شود، یکی از این دستگاه‌ها فبلتی 6 اینچی خواهد بود.

1 در مورد “آیا HTC 10 در 19 آوریل از راه می‌رسد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH