روزانه ۱۰۰ میلیون نفر بازی‌های شرکت Supercell را انجام می‌دهند

google-now-on-tap

بگذارید با این جمله شروع کنیم که احتمالا همه ما به انجام بازی‌هایی که اصل آن‌ها رایگان است، مشتاق هستیم. در همین زمینه شرکت قدرتمند Supercell که حالا عاشقان سینه چاک فراوانی هم دارد، بخوبی می‌داند که چگونه باید با ارایه بازی‌های رایگان موفق شد! امروز این شرکت یک خبر مهم را منتشر کرد که به صورت ویدیو بود و در آن اعلام شد که هم اکنون Supercell روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. در ویدیو یاد شده همچنین چند مقایسه کوتاه نشان داده می‌شود. این رقم از تعداد افرادی که روزانه در آمریکا قهوه می‌خورند نیز بیشتر است. همچنین این تعداد کاربر از مجموع جمعیت لندن، پکن، دهلی، نیویورک، توکیو، سئول، ریو، موسکو، دانبریک سیتی و Buenos Aires بیشتر است.

۱۰۰ میلیون بازیکن یاد شده تنها با یکی از ۴ بازی شرکت Supercell بازی می‌کنند. به عبارت بهتر Supercell به قدری به موفقیت رسیده که تنها با ۴ عنوان بازی، توانسته به چنین تعداد کثیری از کاربر فعال روزانه دست یابد. چهار بازی این کمپانی Clash of Clans، Boom Bach، Hay Day و به تازگی Clash Royale است. بازی جدید کلش رویال سه سال در حال توسعه بوده و پس از این مدت زمان آماده شده است. مهم‌ترین دلیل اینکه Supercell چگونه توانسته در میان این همه رقیب بزرگ و کوچک چنین خوش بدرخشد، این است که کیفیت را در کیفیت آمیخته و باعث شده ۱۴ رقیب اصلی این شرکت، تقریبا به صورت کامل نابود شوند.

Ilkka Paananen که یکی از موسسان Supercell است می‌گوید:

۱۰۰ میلیون کاربر من را گیج می‌کند. فکر کنید که چه تعداد کاربر در سراسر جهان روزانه بازی‌های ما را انجام می‌دهند. من می‌خواهم از تک تک این افراد تشکر کنم. از آلبانی گرفته تا زیمباوه و هرجایی دیگری که وجود دارد.

آیا بازی‌های Supercell واقعا به صورت جهانی درآمده‌اند یا فقط عنوان کوچکی هستند که به صورت موقت به این وضعیت رسیده‌اند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH