چگونه یک اسکرین‌شات تمام‌صفحه در گلکسی S7 و S7 اج بگیریم؟

چگونه در گلکسی S7 از تمام محتوای صفحه اسکرین شات بگیریم؟!

یکی از ویژگی‌های زیبایی که گلکسی نوت 5، سال گذشته به ما معرفی کرد، اسکرین‌شات تمام‌صفحه بود که به کاربر اجازه می‌داد از یک پنجره دنباله‌دار و طولانی گوشی خود، عکس بندازد. حالا این قابلیت در گلکسی S7 و S7 Edge نیز موجود است.

اما این ویژگی حالا کمی نو نوار شده و تجربه بهتری از گلکسی نوت 5 را ارایه می‌دهد. قبلا، برای استفاده از این ویژگی، باید با قلم S-Pen برروی گزینه مربوطه در منوی Air Command می‌زدید، بعد با قلم استایلوس به پایین صفحه اسکرول می‌کردید تا تصویر منطقه موردنظر گرفته شود.

از آن‌جا که هیچ‌کدام از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge با قلم استایلوس نیامده‌اند، سامسونگ راه بیشتری رفته و روش گرفتن اسکرین‌شات تمام‌صفحه را کاربر پذیر کرده‌ است. در ادامه یاد می‌گیرید که چگونه از این قابلیت استفاده کنید.

مرحله 1

اول از همه، گرفتن اسکرین‌شات بصورت معمولی: دکمه خانه (زیر نمایشگر) و دکمه پاور/قفل (سمت راست نمایشگر) را برای چند ثانیه نگه دارید.

Step-1.jpgمرحله 2

وقتی اسکرین‌شات آماده شد، شما سه گزینه نزدیک پایین نمایشگر خواهید دید.

Step-2مرحله 3

برروی Capture more در سمت چپ، کلیک کنید. نمایشگر بطور خودکار پایین می‌رود و عکس قسمتی از صفحه را می‌گیرد.

Step-3مرحله 4

دوباره گزینه را بزنید، نمایشگر بیشتر به پایین اسکرول می‌کند. توجه کنید، شما یک پیش‌نمایش از اسکرین‌شات در سمت راست بالای صفحه خواهید دید.

Step-4مرحله 5

حالا اسکرین‌شات شما کامل شد. بله بلند و زیبا!

Step-5

12 در مورد “چگونه در گلکسی S7 از تمام محتوای صفحه اسکرین شات بگیریم؟!”

  1. حسن پوررجب

    سلام. من یه صفحه ای رو میخواستم عکس بگیرم ورفت حالا چگونه میشه اون صفحه رو آوردش توبرنامه های بازهم نیست خیلی واجبه لطفا راهنماییم کنید.

  2. یه روش ساده
    انگشت اشارتون رو بطور کامل روی صفحه قرار بدید
    و از سمت راست به چپ یا بلعکس بکشید
    ب راحتی میتونید اسکرین بگیرید

    2
    5
  3. بچه ها چطوری میشه که گوشی از حالتswipe کهبرای قفل میاد خارج شهه خواهش میکنم جواب بدیدد خیلی مهمه

  4. دوستان جهت گرفتن اسکرین شات با حرکت دست فقط دقت کنید در شروع حرکت، دست باید با منو یا قسمت ادج صفحه نمایش تماس پیدا کند…..

    1
    4
  5. سلام خسته نباشید چطور بدونه نگه داشتن دکمه پاور و هوم اسکرین بگیریم گوشی های دیگه اسکرینشون روی صفحه هستش و با لمس گزینه اسکرین میگیره ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH