سونی، از تلویزیون ۸۴ اینچی با وضوح 4K در ایران رونمایی کرد

sony-84inch

صبح دیروز، شرکت بازرگانی ایران نماینده محصولات سونی در ایران، به طور رسمی از تلویزیون ۸۴ اینچی سونی که از وضوح 4k بهره می‌برد، در فروشگاه مرکزی سونی واقع در خیابان جمهوری به صورت رسمی رونمایی کرد. این تلویزیون غول پیکر که دارای وضوحی ۴ برابر بالاتر از فول اچ‌دی است، مجهز به فناوری سه بعدی نیز بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد.

در ابتدای این مراسم ساعتچی، مدیر عامل بازرگانی ایران با توجه به شرایط خاص بازار کشور ما گفت: در کل دوران انقلاب تا به امروز شرکت بازرگانی ایران حتی یک روز هم کار پشتیبانی محصولات سونی را رها نکرده و همیشه سونی به عنوان یک برند معتبر با گارانتی بازرگانی ایران، عرضه شده است. وی گفت حتی نمایندگان سونی در چند کشور برای آموزش به ما مراجعه می‌کنند که این نشان از تخصص بالای تیم بازرگانی ایران دارد.

در ادامه یک ارتباط زنده با فروشگاه سونی در اصفهان نیز برگزار شد که به صورت هم زمان رونمایی از این تلویزیون در آنجا نیز صورت می‌گرفت.

در پایان یکی از کارشناسان بخش مارکتینگ شرکت بازرگانی ایران، به توضیحاتی درباره کارکرد این تلویزیون پرداخت و در ادامه به سوالات خبرنگاران رسانه‌ها در این ارتباط پاسخ داد. وی قیمت این تلویزیون که آماده عرضه است را ۸۰ میلیون تومان عنوان کرد!

sony-84-2

7 در مورد “سونی، از تلویزیون ۸۴ اینچی با وضوح 4K در ایران رونمایی کرد”

    1. پیمان گل‌کار

      اینکه چکارش می‌کنند را نمی‌دونم اما خود مسولین سونی در این مراسم در پاسخ به یکی از خبرنگاران گفتند که در نمونه ایران چنین اقلامی نیست!

  1. لازمه یادآوری کنم که این تی وی با یک تبلت xperia tablet s و یک بلوری پلیر رایگان و 10 فیلم سینمایی 4k ساخت کمپانی سونی پیکچرز عرضه میشه. زنده باد سونی

    1. پیمان گل‌کار

      البته این نکته را هم من یادآوری کنم این وسایل با تی‌وی که در ایران عرضه می‌شه ارایه نخواهد شد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH