افزایش سرعت اندروید با انجام تنظیمات انیمیشن

افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن!

اگر دستگاه اندرویدی شما کمی تنبل شده‌ است، راه‌هایی وجود دارد که آن را به سرعت قبلی برگردانید. اول، شما باید با پاک‌کردن فایل‌های بیهوده که نیازی به آن‌ها ندارید، شروع کنید. دوم، بسیار خوب است اگر یک برنامه ریبوت روزانه یا حداقل چند روز یک بار داشته‌ باشید. و سوم، خب، اکنون برای افزایش سرعت اندروید آن چه کنیم؟

یکی از فواید داشتن اندروید، آزادی بالا در شخصی‌سازی آن است. به این معنا که شما می‌توانید روش کار بعضی از ویژگی‌های اساسی اندروید را تغییر دهید. برای مثال، با فعال‌کردن حالت توسعه‌ دهنده، کلی تنظیمات برای دستکاری شما، در دسترس قرار می‌گیرد. یکی از این ویژگی‌ها، طول مدت انیمیشن‌هاست که سیستم گسترده‌ای دارد. با کاهش یا حذف این ویژگی، شما می‌توانید سرعت بالاتری از اندروید را تجربه کنید. با ما باشید:

 

گزینه‌های توسعه‌دهنده را برروی دستگاه خود پیدا کنید.
گزینه‌های توسعه‌دهنده را برروی دستگاه خود پیدا کنید.

مرحله 1: گزینه‌های حالت توسعه‌دهنده را فعال کنید

از منوی تنظیمات، گزینه‌های توسعه‌دهنده را فعال کنید. اگر این گزینه‌ها را در منوی تنظیمات نمی‌بینید، به قسمت درباره تلفن بروید و برروی بیلد نامبر، آنقدر ضربه بزنید تا پیامی ظاهر شود حاکی از فعال‌ شدن حالت توسعه‌ دهنده!

افزایش سرعت اندروید با انجام تنظیمات انیمیشن
تنظیمات انیمیشن را از بین گزینه‌های توسعه‌دهنده پیدا کنید

مرحله 2: خاموش‌کردن یا کاهش‌دادن انیمیشن‌ها

به پایین اسکرول کنید تا به گزینه‌های Window animation scale و Transition animation scale و Animator duration scale برسید.

افزایش سرعت اندروید با انجام تنظیمات انیمیشن
انیمیشن‌ها را خاموش کنید

مرحله 3: دستگاه خود را ریستارت کنید

شما می‌توانید بجای فورس کلوز‌ کردن لانچر خود، از اپ برای ریستارت گوشی استفاده کنید. با این‌حال، از آن‌جا که ممکن است هر تولیدکننده نامی متفاوت برای پکیج لانچر خود گذاشته‌ باشد، آسان‌تر است که خود اندروید را ریستارت کنید.

سعی‌کنید بین اپ‌های خود چرخ بزنید و تفاوت هندل‌ کردن آن‌ها را توسط دستگاه خود، ببینید. این تنظیم حتی برای دستگاه‌های جدید هم کار می‌کند و موجب افزایش سرعت اندروید آن‌ها می‌شود.

2 در مورد “افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن!”

  1. سلام دوستان وقت بخیر
    من به تازگی گوشیم به اندروید ۷ آپدیت شده ولی یه مشکلی که در تلگرام بوجود اومده اینکه شمارنده پیام های تلگرام در یک عدد ثابت مونده و وقتی پیام ها خونده میشه یا پیام جدید میاد هیچ تغییری نمیکنه و بازم همون عدد رو نشون میده
    کسی میدونه چجوری درست میشه ؟؟

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH