اگر اپل این تکنولوژی را برروی مک‌بوک‌های خود سوار کند، حافظه 1000 برابر سریع‌تر از مک‌بوک خواهد داشت.

تکنولوژی جدید اینتل که حافظه مک‌بوک‌ها را 1000 برابر سریع‌تر می‌کند!

حافظه‌ها تکنولوژی خاص خود را داشته و مدت زیادی است که در بازار وجود دارند، اما همیشه اتاقی برای پیشرفت وجود داشته‌ است و تکنولوژی جدید به نمایش گذاشته‌ شده توسط اینتل و میکرون نشان می‌دهد که بیشتر از یک اتاق جا برای پیشرفت وجود دارد! تکنولوژی مموری فوق‌سریع جدید، Optane خوانده می‌شود که انتظار داریم، سال بعد بطور تجاری معرفی شود. اگر اپل این تکنولوژی را برروی مک‌بوک‌های خود سوار کند، حافظه‌ای 1000 برابر سریع‌تر از مک‌بوک خواهد داشت.

اگر اپل این تکنولوژی را برروی مک‌بوک‌های خود سوار کند، حافظه 1000 برابر سریع‌تر از مک‌بوک خواهد داشت. مک‌ورلد گزارش می‌دهد که پروتکل ذخیره‌سازی NVMe اپل با این تکنولوزی سازگار است. این پروتکل در نوت‌بوک‌های اپل نیز بکار رفته‌ است. همه این‌ها بدین معنا است که اگر اپل تصمیم بگیرد، می‌تواند به راحتی Optane را به مک‌های خود انتقال دهد.

Optane سرعت 1000 برابری نسبت به فلش‌های ذخیره‌سازی معمولی با تکنولوژی 3D Xpoint را وعده می‌دهد. اپل استفاده از پروتکل NVMe یا حافظه اکسپرس غیرفرار را از مک‌بوک 12 اینچی با نرم‌افزار OS X خود در آپریل سال گذشته شروع کرد.

اپل همیشه بخاطر انتخاب تکنولوژی‌های جدید لپتاپ برای جداکردن خود از دیگران، شناخته شده‌ است، بنابراین، این شانس خوبی برای انتخاب این تکنولوژی برای محصولات برپایه مموری و SSD است.

شایان ذکر است که این‌ها همه حدس و گمان است! اپل هنوز چیزی را تایید و یا رد نکرده، اما نباید شگفت‌زده شویم اگر اپل از این تکنولوژی استفاده کند، زیرا این شرکت مانند شرکت‌های دیگر با استفاده از پروتکل ذخیره‌سازی NVMe، مخالفت نکرده‌ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH