احتمال عرضه سامسونگ گلکسی S7 Mini برای رقابت با آیفون 4 اینچی اپل!

بر اساس تازه‌ترین شنیده‌ها از تایوان، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا برای عقب نیفتادن از رقیب قدر خود یعنی اپل، محصولی تازه را وارد بازار کند که بتواند با آیفون 4 اینچی جدید این کمپانی رقابتی تنگاتنگ داشته باشد.

البته عرضه یک محصول مینی و کوچک برای اولین بار نیست که توسط سامسونگ اتفاق می‌افتد، اما نکته جالب اینجاست که این کمپانی با اینکه بر روی نسخه مینی گلکسی S6 نیز کار کرده بود، اما آن را هیچ وقت عرضه نکرد، حال زمانی که می‌بیند اپل در حال عرضه چنین محصولی است، به فکر باز پس گرفتن بازار قبل از آنکه به دست رقیبش بیفتد، است.

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos
گلکسی S6 مینی که هیچ گاه عرضه نشد !

البته ورود نسخه مینی آخرین پرچم‌دار سامسونگ به بازار، ممکن است کمی زمان ببرد و تا تایید رسمی و نهایی آن، آیفون SE معرفی شده و احتمالا در دست هواداران این کمپانی خواهد چرخید.

آخرین اخبار نشان می‌دهد که این محصول سامسونگ از یک نمایشگر 4.6 اینچی برخوردار است که از صفحه نمایش آیفون SE بزرگ‌تر است. محصول اپل به احتمال زیاد در یک رویداد مجزا در تاریخ 21 مارس توسط این کمپانی رونمایی خواهد شد. این تولید کننده عظیم آمریکایی سعی کرده است این محصول ریز نقش خود را با قدرت بالایی عرضه کند. بهره گیری از چیپست قدرتمند A9، فناوری NFC به همراه قابلیت Apple Pay، وجود ویژگی Live Photo، سیستم Touch ID و یک دوربین 12 مگاپیکسلی از مهم‌ترین مشخصات iPhone SE است. البته این محصول از فناوری جدید این کمپانی یعنی 3D Touch بهره‌مند نخواهد بود.

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز همین راه را خواهد پیمود. بهره گیری از یک نمایشگر 4.6 اینچی با وضوح HD همراه با پردازنده فوق قدرتمند اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 این موضوع را اثبات می‌کند. در اینجا می‌توان از نفوذ اپل به وضوح یاد کرد. تاکنون سامسونگ در قسمت چیپست محصولات مینی خود، از یک پردازنده ضعیف‌تر نسبت به محصول اصلی خود بهره می‌برد، اما این بار با انتخاب چیپستی قدرتمند در حد یک پرچم‌دار واقعی، سعی دارد تا از اپل عقب نماند. همان‌طور که می‌دانید گلکسی S7 و S7 Edge نیز از چیپست‌های قدرتمند اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 بهره می‌برند.

طبق شایعات به گوش رسیده، گلکسی S7 مینی از 3 گیگابایت رم در کنار پردازنده قدرتمند خود بهره خواهد برد. وجود یک دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی همراه با 3X زوم اپتیکال نیز نشان می‌دهد این محصول در قسمت دوربین نیز در حد یک پرچم‌دار خواهد بود. این محصول ضخامتی برابر 9.9 میلی‌متر خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH