آیا نمایشگرهای خمیده در حال محبوب شدن هستند؟!

به نظر می‌رسد ایده استفاده از نمایشگرهای خمیده که سامسونگ با معرفی گلکسی نوت Edge بنیان‌گذار آن در دنیای موبایل بود، در حال محبوب‌تر شدن است. موفقیت این نوع گوشی‌ها در گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge Plus به کمال خود رسید و در گلکسی S7 که جدیدترین پرچم‌دار این شرکت است هم شاهد حضور نسخه Edge بودیم.Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(22) اما آیا سایر تولید کنندگان هم به این نوع صفحه نمایش روی می‌آورند؟ علاوه بر اولین تلفن اندرویدی بلک‌بری، یعنی priv که صفحه نمایش خمیده داشت، به نظر می‌رسد تولید کنندگان چینی هم به این نوع گوشی‌ها علاقه‌مند شده و در حال خرید صفحات خمیده از سامسونگ هستند.blackberry-priv-001-1280x720

شرکت Vvio به تازگی آخرین گوشی خود یعنی Xplay 5 را با صفحه نمایش خمیده معرفی کرد و حال زمزمه‌هایی از فروش صفحات خمیده سامسونگ به شیائومی به گوش می‌رسد. در واقع بر اساس شایعاتی که این روزها منتشر می‌شوند، شیائومی Mi Note 2 اولین گوشی این تولید کننده چینی است که صفحه نمایش خمیده خواهد داشت و با توجه به این که بیشتر از یک سال از عمر Mi Note می‌گذرد، به نظر می‌رسد زمان رونمایی از نسل دوم نزدیک است.vivo-xplay5 (1)vivo-xplay5 (2)

نظر شما درباره صفحه نمایش‌های خمیده چیست؟ آیا واقعا این صفحات گوشی را کاربردی‌تر کرده‌اند یا صرفا یک امکان تبلیغاتی هستند؟!

1 در مورد “آیا نمایشگرهای خمیده در حال محبوب شدن هستند؟!”

  1. قطعا به زودی شاهد فراگیر شدن این صفحات خواهیم بود و این رو مدیون نوآوری سامسونگ عزیز هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH