دستگاه‌های اندرویدی سونی می‌توانند محتوای ویدیویی پلی‌استیشن را استریم کنند

دستگاه‌های اندرویدی سونی می‌توانند محتوای ویدیویی پلی‌استیشن را استریم کنند

اوایل دیروز، سونی شبکه تحویل ویدیوی خود را به تبلت و گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود با ارایه یک اپ ویدیو جدید پلی‌استیشن در گوگل پلی، گسترش داد.

دستگاه‌های اندرویدی سونی می‌توانند محتوای ویدیویی پلی‌استیشن را استریم کنندسازنده پلی‌استیشن شبکه سرگرمی پلی‌استیشن را در سال 2012 برروی کنسول‌های بازی خود برگرداند. در آن زمان، این پلتفرم، دارای استریم ویدیو و موزیک بود. در این میان، سونی محتوای ویدیو و موزیک را از هم جدا کرد.

متاسفانه، اپ ویدیوی پلی‌استیشن، تنها برای دستگاه‌های اندرویدی خود سونی قابل دسترسی است. علاوه بر این، عنصر دیگری که رسیدن به این اپ را محدود می‌کند، عرضه آن در چند بازار محدود است. این لیست متشکل از کشورهای استرالیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان است.

با نگاهی مثبت، اگر شما اهل یکی از کشورهایی که پلتفرم ویدیوی پلی‌استیشن در آن قابل دسترسی است، هستید، برروی پلی‌استیشن خود محتوا خریده‌اید و دارای یکی از گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا یا تبلت هستید، آن وقت می‌توانیم بگوییم این ویژگی جدید خوب است!

با تمام این اوصاف، سونی امیدوار است با این ویژگی جدید، کاربران را متقاعد به خرید محتوای ویدیویی پلی‌استیشن کند. با این حال، با توجه به محدودیت‌های آن، به سختی می‌توان پلتفرم سونی را یک رقیب واقعی برای گوگل پلی، آمازون پرایم و اپل آیتونز دانست.

با نگاهی به محتوای موجود در پلتفرم ویدیوی پلی‌استیشن، عنوان‌های مشهور سینمایی مانند شبح، قله زرشکی، آخرین شکارچی جادوگر و عنوان‌های تلویزیونی مانند بازی تاج و تخت، مردگان متحرک و پیکان، را خواهیم دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH